فعالیت ۴ قرائت خانه در مدارس تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - ۴ قرائت خانه فعال در مدارس شهرستان تربت حیدریه پذیرای حدود ۱۰۰ دانش آموز است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۴ قرائت خانه در مدارس تربت حیدریه

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه در بازدید از قرائت خانه های شهرستان گفت:‌ قرائت خانه های مدارس، محیطی مناسب برای دانش آموزان است که بتوانند بهتر و با تمرکز بیشتر درس بخوانند.

⁩محمدرضا قرائی افزود: در حال حاضر در شهرستان تربت حیدریه دبیرستانهای نمونه امام حسین (ع)، نمونه محمودیه، استعدادهای درخشان شهید بهشتی و فرزانگان دارای قرائت خانه هستند که علاوه بر دانش آموزان این مدارس، دانش آموزان سایر مدارس هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

⁩ وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی قرائت خانه های شهرستان که در ایام نوروز خدمات رسانی کردند افزود: در قرائت خانه ها این مدارس ضمن فراهم بودن امکانات درسی و رفاهی و برقراری محیط آرام برای مطالعه، خدمات مشاوره ای به دانش آموزان ارائه می شود.

مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از اهداف مهم آموزش متوسطه شهرستان برنامه ریزی برای بهبود نمرات امتحانات پایانی دانش آموزان، خصوصا دانش آموزان دوازدهم است، چرا که این امتحانات در پذیرش دانش آموزان در دانشگاه از تاثیر بسزایی برخوردار است و ایجاد قرائت خانه ها در مدارس دانش آموزان را به این هدف نزدیک تر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار