تشکیل گروه مجازی خیریه توسط معلم دماوندی

دماوند(پانا) - گروه سفره صلوات، گروهی کوچک است اما کمک بزرگی به جامعه می‌کند، این گروه توسط یک معلم دماوندی تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل گروه مجازی خیریه توسط معلم دماوندی

این گروه مجازی توسط آقاجانی، دبیر یکی از مدارس آموزش و پرورش شهرستان دماوند، با هدف کمک به نیازمندان و هدیه صلوات به ائمه اطهار تشکیل شده است و روزانه به نیازمندان کمکی می‌کند و این گروه کوچک با این کار، کمک بزرگی به جامعه می‌کند.

آقاجانی مدیر و تشکیل دهنده این گروه در گفت و گو با پانا گفت: هدف از تشکیل این گروه ابتدا هدیه صلوات به ائمه اطهار (ع)بود و با تعداد نفرات کمی آغاز شد ولی به مرور زمان به بیش از ۴۰ نفر رسید و اقداماتش برای کمک به نیازمندان جدی‌تر شد.

او بیان کرد: اعضای این گروه از بیشتر مناطق و اکثرا اعضای گروه از قشر فرهنگی و از آموزش و پرورش استان تهران هستند، و این گروه حالا توانسته با یاری خداوند، به برخی از مردم برای رفع مشکلات مالی یا هر نوع مشکلی کمک کند.

آقاجانی عنوان کرد: ما در این گروه کم‌کم توانستیم در جشن‌های نیکوکاری هم شرکت کنیم و افراد مایل در این جشن‌ها به حد توان کمک می‌کردند و الان هم در جشن نیکوکاری امسال امیدواریم بتوانیم قدمی برداریم.

قهرمانی یکی دیگر از مدیران این گروه نیز گفت: این گروه در حدود ۹ ماه است که تشکیل شده ولی با این حال کمک‌هایی به مردم کرده است که البته هنوز به صورت گسترده نیست ولی امیدواریم در آینده گسترده شود.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار