بازدید مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان از منطقه جرقویه‌علیا

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان: دوست داریم کلاس در فضای مدرسه برپا شود تا دانش‌آموزان فضای فیزیکی مدرسه را حس کنند و با کارکرد اصلی مدرسه آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش‌وپرورش استان  اصفهان از منطقه جرقویه‌علیا

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در بازدید از مدارس ابتدایی و هنرستان‌های کاردانش، و همچنین پیگیری فرایند آموزش دانش‌آموزان منطقه جرقویه علیا، اظهار داشت: همه نگران آموزش دانش‌آموزان هستیم و خانواده‌ها باید از این نگرانی آگاه باشند، دوست داریم کلاس در فضای مدرسه برپا شود تا دانش‌آموزان فضای فیزیکی مدرسه را حس کنند و با کارکرد اصلی مدرسه آشنا شوند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم کلاس درس در مدرسه تشکیل شود؛ در مدارس کم‌جمعیت، بر اساس دستورالعمل اجرایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌ها تشکیل شده و درب هیچ مدرسه‌ای به روی دانش‌آموزان بسته نیست. بهداشت و سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم است اما به‌عنوان متولی آموزش‌وپرورش در قبال دانش‌آموزان مسئول هستیم و باید نگران آموزش و سلامت آنها باشیم.

اعتدادی تصریح کرد: سلامت روانی دانش‌آموزان به دلیل استفاده بیش از حد از گوشی تلفن همراه با مشکل مواجه شده و آسیب‌های جسمی برای دانش‌آموزان و معلمین را در پی داشته است، چراکه مدت‌زمان زیادی از تلفن همراه استفاده می‌کنند. همچنین نگرانی دیگر آموزش‌وپرورش آسیب‌های اجتماعی است که به دلیل عدم حضور دانش‌آموزان در فضای فیزیکی مدرسه به وجود آمده و امیدوارم با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا همه این مشکلات حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار