امام جمعه شهرستان پردیس:

۲۲بهمن، اوج قله حرکت پرافتخار ملت ایران است 

پردیس(پانا)_ امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت ۲۲ بهمن، اوج قله حرکت پرافتخار ملت ایران و یادآور پرشکوه‌ترین روز تاریخ ملت ایران است چرا که مردم در این روز عزت، عظمت و قدرت خود را به دست آوردند. 

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۲بهمن، اوج قله حرکت پرافتخار ملت ایران است 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی علت اینکه دشمن می‌خواهد جمهوری اسلامی را از بین ببرد را خارج کردن این منطقه مهم و راهبردی را از دست دشمن دانست و تصریح کرد: این استقلال از آمریکا، برای ملت ایران از روی عقیده و ایمان و تأکید قرآن است و غیرقابل خرید و فروش است و کسی که حاضر به عبور از این عقیده ایمانی باشد صلاحیت اشتغال در نظام جمهوری اسلامی را از دست می‌دهد.

وی در ادامه افزود: توصیه من به آحاد مردم عزیزمان این است که سعی کنند این راهپیمایی و روز بزرگ و حرکت با شکوه را مظهر اتحاد و اعتماد ملی قرار دهند و این پیام را به صراحت به دشمن برسانند که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده است و نمی‌توانند مردم را از یکدیگر و از نظام جدا و نظام را به مردم بدبین کنند یا گروه‌های مختلف مردم را به جنگ با یکدیگر بکشانند.

امام جمعه شهرستان پردیس به عفو پدرانه رهبر انقلاب که هم فضایی از نشاط عمومی را در جامعه به وجود آورد و هم عصبانیت دشمنان را ایجاد کرد اشاره و اظهار کرد: این عفو حکیمانه، تنها یک گام از مواجهه هوشمندانه در شرایط مه‌آلود یا غبارآلود اغتشاشات اخیر است. در واقع این عفو، یک گام و اقدام از مجموعه گام‌ها و اقدامات مدبّرانه و مسئولانه رهبر انقلاب اسلامی بود که هم، دلِ مردم را شاد کرد و هم بر عصبانیت و استیصال دشمن شکست‌خورده افزود.

وی درباره پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 ارتش گفت: پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 ارتش گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران قوی است که نمایش آن بر ترس و وحشت دشمنان اضافه کرد. این پایگاه مخفی، صدها متر زیرزمین است که جنگنده‌های تاکتیکی ارتش را در خود نگهداری می‌کند و این پایگاه یکی از پایگاه‌های زیرزمینی ارتش است که در دهه‌ی 70 ساخته شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش افزود: مقام معظم رهبری ارتش را با عباراتی بسیار دقیق و ارزشمند که ارتش ایران را با تمام ارتش‌های دنیا متمایز می‌کند توصیف کردند و فرمودند«ارتش جمهوری اسلامی، مؤمن، انقلابی، عزیز، مردمی و پیش‌برنده کارهای بزرگ و شگفت‌آوراست.»

وی ادامه داد: ارتش در کنار مردم ایستاد و انقلابی ماند که این انقلابی بودن مسئله مهمی است زیرا بعضی‌ها انقلابی می‌شوند ولی انقلابی نمی‌مانند اما ارتش جمهوری اسلامی امروز به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و خالص‌تر از روزهای اول است و هر جا لازم بوده با جوانمردی و از خودگذشتگی در کنار مردم نقش‌آفرینی، و برای دفاع از کشور ایستادگی کرده است. لذا ارتش با مردم و در کنار مردم و جزو مردم؛ و در بین مردم و مسئولان، عزیز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه سخنان خود گفت: از همه مردم عزیز شهرستان پردیس دعوت می‌کنیم تا کمک‌هایشان را به مکان‌ها و شماره‌های اعلامی قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستان پردیس برسانید. مخصوصاً روز 22 بهمن در راهپیمایی، این قرارگاه آمادگی کامل را دارد تا کمک‌های شما را برای مردم عزیز، صبور و مؤمن خوی دریافت کند.


خبرنگار دانش آموز: محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار