به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله؛

پیام مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهاباد به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

بهاباد (پانا) - علیرضا قطب الدینی درپیامی شهادت مجاهد کبیر، سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به امت اسلامی ومردم لبنان و مردم ایران تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهاباد به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

علیرضا قطب‌الدینی در پیامی شهادت مجاهد کبیر، سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به امت اسلامی و مردم لبنان و مردم ایران تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون» و «انا من المجرمین منتقمون»

جبهه مقاومت امروز عزادار است؛ عزادار شهادت مردی که قله‌های رفیع جهاد را یکی پس از دیگری فتح کرد، رهبری که در زمانه‌ی سکون و سازش، فخر جهان اسلام شد، شیرمردی که تمام زندگی خود را وقف مبارزه با شر مطلق کرد و در همین مسیر به افتخار شهادت نائل شد.

شهادت سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در خط مقدم مبارزه با دشمنان خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جهادی مقدس را برای نابودی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مدیریت می‌کرد دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

رژیم سفاک و درنده‌خوی اسرائیل با جنایات مکرری که مرتکب می‌شود تنها راه نابودی خویش را هموارتر و جبهه مسلمین را علیه خود منسجم‌تر و مصمم‌تر می‌کند و امروز خشمی که علیه آن رژیم در قلوب مسلمین جهان شکل‌گرفته است هر لحظه امکان لبریز شدن دارد و سیل خروشانی به راه خواهد انداخت که اثری از صهیونیست در جهان باقی نخواهد گذاشت.

آن شهید جاوید، با تأسی گرفتن از مکتب ایثار و شهادت و تحت تأثیر مکتب دوران ساز بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، بار سنگین مقاومت در برابر افزون خواهی دژخیمان اشغالگر را سال‌های متمادی به دوش کشید و در این راه پرتلاطم، هرگز خم به ابرو نیاورد.

 بی شک راه او که امروز به یک مکتب انسان ساز و نقطه رهایی بخش مردم بی پناه و پناهگاه زنان و کودکان آواره غزه، فلسطین و لبنان تبدیل شده است، با شتاب افزونتر و گام‌های استوارتر، از سوی مبارزان جان برکف حزب الله و نیرو‌های مقاومت در سراسر منطقه پیموده خواهد شد و دیر نیست صبحی که تحقق وعده الهی در ریشه کن شدن ستمکاران و کوتاه شدن دست مستبدان و حامیان وجدان ستیزشان را نظاره کنیم.

اینجانب شهادت ایشان و شهید سردار پاسدار نیلفروشان و همه شهدای اخیر را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، محور مقاومت در سراسر منطقه، ملت‌های فلسطین و لبنان و یمن و عراق و دیگر کشورها، امت اسلامی و عربی، ملت رشید ایران، حزب الله رشید، بازماندگان محترم شهدای مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه بیت شهادت و شرف نصرالله تسلیت و تعزیت و تبریک می‌گویم.

علیرضا قطب الدینی – مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار