به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛

جشن جوانه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - جشن جوانه‌ها به مناسبت شروع سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان در تمام مدارس بهاباد و به‌صورت نمادین در دبیرستان پسرانه علوی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن جوانه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

جشن جوانه‌ها با حضور معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان بهاباد برگزار شد.

علیرضا قطب‌الدینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس و میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام(ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) که با آغاز سال تحصیلی همزمان گشته است، گفت: یکی از بهترین روزهای تاریخ هر انسان، همان روز ورود به مدرسه است. این روزها برای کودکان و خانواده‌ها فوق‌العاده و به‌یادماندنی است و یک نقطه عطف در تاریخ زندگی انسان است که کاملا وارد محیط متفاوتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه جشن جوانه‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان کلاس هفتمی با دوره متوسطه برگزار شده است، گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 300 دانش‌آموز وارد دوره متوسطه اول خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شرستان بهاباد با بیان اینکه آموزش و پرورش و مدارس، بستر پیشرفت کشور و نقطه اتصال جامعه امروزی با دنیای فردا و آینده هستند، افزود: مدارس، بنیاد پیشرفت، تعالی، پیشران توسعه و تحول در کشور هستند و از مدرسه به عنوان نقطه آغاز و عزیمت فرآیند جامعه‌سازی، فرهنگ‌سازی و تمدن‌آفرینی در هر کشوری یاد می‌شود.

این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوعی نظیر مولودی‌خوانی و دکلمه برگزار شد. در پایان برنامه، دانش آموزان با عبور از زیر کلام‌الله مجید وارد کلاس درس شدند تا با محیط مدرسه و کلاس آشنا شوند .

گفتنی است در سال تحصیلی جدید، چهار هزار دانش‌آموز در شهرستان بهاباد به تحصیل مشغول می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار