در جلسه بسیج دانش آموزی با مسئول خبرگزاری پانای شهرستان میبد بیان گردید:

مشارکت و عدم موازی کاری مهم ترین عامل پیشرفت دانش آموزان در حوزه رسانه

تمامی سازمان ها و ادارات می بایست در حوزه خبرگزاری پانا نقش فعال داشته باشند.

میبد(پانا)- جلسه مشترک بسیج دانش آموزی و مدیرمسئول خبرگزاری پانای شهرستان میبد با محوریت افزایش تعاملات حوزه رسانه برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۴۹۹۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت و عدم موازی کاری مهم ترین عامل پیشرفت دانش آموزان در حوزه رسانه

حسین آخوندی، مسئول خبرگزاری پانای شهرستان میبد، در این جلسه گفت: خبرگزاری دانش آموزی پانا در سطح ملی، مورد توجه بسیار ویژه‌ای قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که بسیاری از نهاد‌ ها و سازمان‌ های مرتبط با تعلیم‌و‌تربیت، علاقه‌مند به فعالیت مشابه در این حوزه می باشند. 

وی در ادامه با تأکید بر عدم موازی کاری در حوزه‌های تربیتی، ادامه داد: تمامی سازمان‌ها و ادارات می توانند، در تربیت دانش آموز خبرنگاران پانا نقشی اساسی ایفا نموده، با کمک سازمان دانش آموزی و ادارات آموزش و پرورش مناطق، نیاز‌های دانش آموزان را برآورده نمایند. 

مسئول خبرگزاری پانای شهرستان میبد، یکی دیگر از مشکلات موازی کاری در حوزه خبرنگاری را همسویی اخبار جوانه ها با خبرگزاری پانا عنوان نمود و اظهار داشت:دبدون شک، ادغام خبرگزاری جوانه های صدا و سیما با خبرگزاری پانا و پوشش اخبار پانا در صدا و سیمای استان یزد، می تواند در جهت افزایش جذابیت بزرگ ترین رسانه دانش آموزی استان، نقش اساسی ایفا نماید.

ایشان در پایان، از بسیج دانش آموزی و بسیج رسانه شهرستان که در جهت برگزاری دوره‌های تخصصی سواد رسانه برای دانش آموزان خبرنگار پانای میبد، همکاری خواهند‌ نمود، تشکر کرد. 

خبرنگار : زینب فلاح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار