رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

حدود ۳۷ هزار رأی‌اولی یزدی در انتخابات شرکت می‌کنند

یزد (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت آمار رای‌اولی‌ها در استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بود که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رای‌اولی به این آمار اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حدود ۳۷ هزار رأی‌اولی یزدی در انتخابات شرکت می‌کنند

علی‌اکبر عزیزی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اندیشیده شده است، گفت: تمام کسانی که سن آن‌ها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدان هشتم تیر ۱۳۸۵ به قبل می‌‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند. 

وی با اشاره به آمار رای‌اولی‌ها در استان یزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمار رای‌اولی‌های استان یزد در اسفند سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بود که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رای‌اولی به این آمار اضافه شده است.

عزیزی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد را در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان انجام می‌دهند.

منبع : یزدرسا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار