رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

200 کلاس درس در دولت سیزدهم به فضای آموزشی استان یزد اضافه شد

یزد (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: حدود 200 کلاس درس در دولت سیزدهم به فضای آموزشی استان یزد اضافه شده که نیمی از آن با مشارکت خیرین بوده است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا خان‌محمدی پس از آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید حسینی‌پور اردکان در گفت‌وگو با خبرنگاران از شهدای خدمت یاد کرد و گفت: قبل از هر کلامی باید یاد و نام شهدای حادثه اخیر مخصوصاً رئیس جمهور عزیز و دوست‌داشتنی و عاشق آموزش و پرورش را گرامی بدارم.

وی با اشاره به سفرش به استان یزد و شهر اردکان گفت: امروز توفیق پیدا کردم در یک پروژه مشارکتی بین دولت و خیرین مدرسه‌ساز، حضور داشته باشم. مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حسینی‌پور به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومان تقدیم دانش‌آموزان عزیز شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مورد اقدامات دولت سیزدهم در استان یزد افزود: در دولت سیزدهم، حدود ۲۰۰ کلاس درسی به فضاهای آموزشی استان یزد اضافه شد که این اقدامات تقریباً با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین بوده است.

خان‌محمدی به نقش خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: باید از همه خیرین تقدیر و تشکر شود. مخصوصا خیّر این مدرسه که پدر شهید حسینی‌پور است و به نام فرزند خودش مدرسه‌ای را بنا کرده است. روزانه ۴۵۰ دانش‌آموز، یاد و نام این شهید را زنده نگه داشته و ان‌شاءالله راه این شهدا را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: در کل کشور در ۱۰۱۷ روز خدمت خالصانه دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید، محبوب و دوست‌داشتنی ۳۲ هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی اضافه شد و این خدمت در نوع خود بی‌‌نظیر بود و حدود ۵۴ درصد از این فضاها با مشارکت خیرین بوده و ۶۰ درصد آن هم در مناطق کم‌برخوردار، حاشیه شهرها و مناطق روستایی و عشایری بنا شده است.

حجم فایل ویدیویی : ۶۱.۷۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۵۶ دانلود فایل
خبرنگار : محمد حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار