سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فومن:

حضور پرشور دانش‌آموزان در انتخابات، به افزایش شور و نشاط و پویایی جامعه کمک می‌کند

فومن (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فومن بیان کرد افزایش شور و نشاط انتخاباتی، حضور پرشور دانش‌آموزان در انتخابات، به افزایش شور و نشاط و پویایی جامعه کمک می‌کند و نشان‌دهنده علاقه و تعهد نسل جوان به سرنوشت کشور است.

کد مطلب: ۱۴۸۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش‌آموزان در انتخابات، به افزایش شور و نشاط و پویایی جامعه کمک می‌کند

جلسه پروژه مهر با حضور مدیران مستقل، مدیر آموزگاران، معاون دبیران، راهبران آموزشی و مدیران و موسسین مراکز آموزشی غیردولتی در سالن اجتماعات شهید بهشتی آموزش و پرورش فومن برگزار شد.

صادق مومنی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در جلسه مدیران مدارس، به تاکید بر مسئله مهم حضور و مشارکت در انتخابات به سخنانی پیرامون مسئله حضور رای اولی ها در انتخابات پرداخت.

سرپرست آموزش و پرورش فومن گفت: دانش آموزان رای اولی، به عنوان نسلی نو و آینده‌ساز کشور، نقشی اساسی در تعیین سرنوشت خود و جامعه دارند. شرکت آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: انتخابات فرصتی برای دانش آموزان است تا با مفاهیم مهمی مانند دموکراسی، حق رای و مسئولیت اجتماعی آشنا شوند. شرکت در فرآیند انتخابات به آنها کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از وظایف خود به عنوان شهروند پیدا کنند و برای ایفای نقش موثر در جامعه آماده شوند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیان کرد: افزایش شور و  نشاط انتخاباتی، حضور پرشور دانش آموزان در انتخابات، به افزایش شور و نشاط و پویایی جامعه کمک می‌کند. این امر نشان‌دهنده علاقه و تعهد نسل جوان به سرنوشت کشور و تمایل آنها برای مشارکت در تعیین مسیر آینده است.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین فاطمه پورقنبر

خبرنگار : دانش‌آموز:نازنین فاطمه پور قنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار