بازید معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از کانون‌های تربیتی و اردوگاه دانش‌آموزی رضوانشهر

رضوانشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اردوگاه‌های دانش‌آموزی و کانون‌های فرهنگی رضوانشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازید معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از کانون‌های تربیتی و اردوگاه دانش‌آموزی رضوانشهر

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی به منظور اطلاع از چگونگی و نحوه توسعه مراکز فرهنگی و هنری و رونق‌بخشی به فعالیت‌های تربیتی از اردوگاه دانش‌آموزی شهید رجایی و کانون فرهنگی - تربیتی شهید فهمیده شهرستان رضوانشهر بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام پورثانی با همراهی حسن پیراولیا (معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان)، مرتضی ذوقی (رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل)، محمد ایمانی (کارشناس‌مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان) و محمد کشاورز (سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر) ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهرستان رضوانشهر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس با حضور در اردوگاه دانش‌آموزی  شهید رجایی و بازدید از کل مجموعه اردوگاه (سوئیت، کمپ‌ها، نمازخانه، نوار ساحلی و...) دستورات لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را صادر کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش در ادامه به کانون شهید فهمیده رضوانشهر و مرکز مشاوره رفت و جویای روند کار این مرکز شد.

حجت‌الاسلام پورثانی در پایان این سفر با حضور در حوزه امتحانات نهایی دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان رضوانشهر در جریان نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان که به صورت سراسری برگزار می‌شود، قرار گرفت.

خبرنگار : دانش‌آموز: هستی پورعلی‌یکتا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار