نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی

نقاط محروم درمدرسه‌سازی و توجه به توسعه متوازن در استان گلستان در اولویت باشد

گرگان (پانا) - نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان گلستان گفت:در امر مدرسه سازی توجه به نقاط محروم و توسعه متوازن استانی باید در اولویت باشد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نقاط محروم  درمدرسه‌سازی و توجه به توسعه متوازن  در استان گلستان در اولویت باشد

شهرام کوسه غراوی نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: بنده عضو کوچکی از مجمع خیران مدرسه ساز هستم و به سهم خودم از همگی خیرین تشکر می کنم.

کوسه غراوی با بیان این که با پرورش، مسیر آینده روشن تر خواهد شد، اظهار کرد: همه افراد پرورش یافته معلمان هستند؛ معلمانی که حس و انگیزه در بین دانش آموزان ایجاد کرده و آینده کشور را رقم می زنند.

وی ادامه داد: ابعاد مدرسه‌سازی و آموزش مهم است اما باید به ابعاد پرورش نیز توجه شود و امید داریم به ساخت سالن های ورزشی و کانون‌های پرورشی نیز توجه ویژه ای شود

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی به نقش تربیتی معلمین اشاره کرد و گفت:‌درخواست داریم مسئولان آموزش پرورش به مناطق محروم ‌استان توجه ویژه ای داشته و در جهت توسعه متوازن استانی تلاش شود.

وی افزود: ازمجمع خیرین، پیمانکاران، و ناظران می خواهم همه کمک کنند زیرا توسعه فضای آموزشی از اولویت‌های کشور و استان است که با تعامل محقق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار