استاندار گلستان

باید با راهکارهای جدید به دنبال افزایش رضایت مندی معلمان باشیم

گرگان(پانا)-استاندار گلستان درمراسم تجلیل از معلمان برگزیده و منتخب استان گلستان که با حضور مسئولین ملی و استانی در کانون طه گرگان برگزار گردید گفت: باید با راهکارهای جدید به دنبال افزایش رضایت مندی معلمان باشیم.

کد مطلب: ۸۱۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
باید با راهکارهای جدید به دنبال افزایش رضایت مندی معلمان باشیم

مراسم تجلیل از معلمان برگزیده و منتخب استان گلستان با حضورسید مناف هاشمی استاندار گلستان، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین استانی در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

استاندار گلستان در آغاز این مراسم ضمن تبریک به مدیرکل جدید آموزش و پرورش گلستان به خاطر انتصاب در سمت جدید اظهار داشت: جا دارد که بنده از تمام معلمینی که در ارتقای کشور نقش دارند تشکر نمایم.همچنین از معلمان خودم در طی دوران تحصیل قدردانی می نمایم زیرا تمامی ما مسئولین دست پرورده معلمین هستیم. هاشمی ادامه داد:افتخار می کنم که بزرگترین معلم ما امام خمینی (ره) است و بعد از ایشان مقام معظم رهبری به عنوان معلم برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی می کنند.

استاندار گلستان در ادامه افزود: معلمین واقعی ما، شهدای انقلاب هستند که ان شالله بتوانیم اهداف آنها را دنبال کنیم.

هاشمی در ادامه گفت: اگر چه با وجود تحریم های اعمال شده سختی ها و مشکلاتی وجود دارد ولی همه مسئولین در دولت و شخص رئیس جمهور محترم با جدیت، پی گیر حل مسائل و مشکلات معلمین هستند و رویکرد ما در استان نیز همین گونه است.

استاندار گلستان با تشکر از مدیران کل سابق آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: تغییر و تحولات توام با انتظارات جدید است و مسئولین جدید باید با همت مضاعف به دنبال راهکارهای جدید جهت حل مشکلات باشند تا خروجی آن افزایش رضایتمندی معلمین باشد.استاندارد گلستان با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به مناطق محروم گفت: نگاه به کل استان باید به صورت متوازن و متعادل باشد و مدیران در جهت محرومیت زدایی تمام تلاش خود را به کاربندند و به دنبال راهکارهای جدید باشند تا عدالت واقعی بوِیژه عدالت آموزشی در تمام نقاط استان ایجاد گردد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در بحث نوسازی و تجهیز مدارس استان ما جزء استان های خوب کشور بوده است گفت: البته ما به هیچ عنوان نباید به این موضوع بسنده بکنیم و باید تمام همت خود را به کاربندیم تا به عنوان استان اول کشور در این مقوله باشیم.

دکتر هاشمی در ادامه به ضورت احیای ستادهای خیرین در شهرستان ها اشاره و گفت: تمامی فرمانداران و شهرداران در شهرستان ها و شهرها در کنار این ستادها خواهند بود.

هاشمی در ادامه به ضرورت ارتباط با خیرین بزرگ کشور اشاره و تصریح کرد: سعی کنید تا از ظرفیت های ملی استفاده نمایید و موسسات و بنگاه هایی را که تمکن مالی دارند به این امر مقدس ترغیب نمایید.

استاندار گلستان در ادامه به ظرفیت های اقتصادی و تجاری بعضی از مدارس اشاره و گفت: باید از این موقعیت های تجاری نهایت بهره برده شود و منابع مالی به دست آمده از این راه مجدد صرف مدرسه سازی گردد.استاندار گلستان تاکید کرد: بنده در تغییر کاربری این مدارس کمک خواهم کرد زیرا اعتقاد دارم که آموزش و پرورش باید به سمت تجاری سازی فضاهای موجود و تغییر کاربری فضاهایی که دارای موقعیت تجاری هستند برود.

ضرورت توجه به استعدادهای ورزشی و لزوم شناسایی و هدایت این استعدادها از دیگر مورد مطرح شده توسط استاندار گلستان بود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه 4 عضو خانواده بنده فرهنگی هستند گفت: بنده از نزدیک با مسائل و مشکلات آموزش و پرورش آشنا هستم و اعتقاد دارم که همه ما باید به گونه ای کار کرده و تاثیرگذار باشیم تا در انتها رضایت مندی خدا و مردم را به دنبال داشته باشد.

در انتهای این مراسم از معلمین برگزیده استان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم با حضور استاندار گلستان 2میلیارد ریال وسایل و تجهیزات ورزشی به مدارس کمتر توسعه یافته و غیربرخوردار ومدارس استثنایی استان ارسال گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار