اصحابی فرمانده سپاه کردکوی:

نیروی انتظامی با جهاد بی وقفه امنیت پایدار ایران را تامین میکند

گلستان (پانا)_ فرمانده سپاه کردکوی اظهار کرد:نیروی انتظامی با جهاد بی وقفه در راه آرمان های انقلاب،امنیتی بی سابقه و پایدار را در ایران اسلامی را تأمین می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی با جهاد بی وقفه امنیت پایدار ایران را تامین میکند

سرهنگ مهدی اصحابی، فرمانده سپاه کردکوی،به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،شهدای فراجا و جبهه مقاومت در هفته ی نیروی انتظامی با دیدار از فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی ضمن قدر دانی از کادر شهرستان و عرض تبریک اظهار کرد:نیروی انتظامی با جهاد بی وقفه در راه آرمان های انقلاب،امنیتی بی سابقه و پایدار را در ایران اسلامی را تأمین می‌کند.

سرهنگ مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی به همراه حجت‌الاسلام میثم سلمان پور،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان با سرهنگ حسین بالارستاقی جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرده و به گفت و گو با وی پرداختند.

فرمانده سپاه کردکوی اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی بی مثال خوانده و بیان کرد:این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان نیرو‌های مقدس اسلام و انقلاب است.

سرهنگ اصحابی ادامه داد:ما برای حفظ و تقویت این امنیت و اتحاد باید برنامه ریزی توام با همدلی و انسجام داشته باشیم و حرکت های دشمن را به طور دقیق شناسایی و برای مقابله با آن از ظرفیت های بالقوه جمهوری اسلامی که بسیار گسترده است استفاده مناسب کنیم.‌

حجت‌الاسلام میثم سلمان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی با تبریک این هفته به زحمتکشان نظام و امنیت جامعه، عنوان کرد:آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری ها و فداکاری های نیروهای نظامی و انتظامی است و مردم آگاه و بیدار ما قدرشناس ایثارگری ها و زحمات این قشر خدوم هستند.

وی افزود:مردم عزیز ولی نعمت ما هستند و این انقلاب با صبوری و همراهی مردم سرپا مانده است، ما در کنار برادران عزیز نیروی انتظامی با هر چیزی که بخواهد امنیت این مردم ولایتمدار را تهدید کند مقابله کرده و کنار نخواهیم آمد.

این مقام مسئول در پایان تبیین کرد:زحمات عزیزان فراجا در راه تامین امنیت بر کسی پوشیده نیست،هفته‌ای که به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، بهانه‌ای است برای تجلیل و یادآوری زحمات این عزیزان جان بر کف،بنده از طرف برادران شما در سپاه هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون شما همکاران عزیز در نیروی انتظامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

خبرنگار : مریم امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار