رئیس آموزش و پرورش کردکوی:

حزب الله لبنان تجلی‌ رشادت‌های شهید نصرالله است

کردکوی( پانا )-رئیس آموزش و پرورش شهرستان گفت:مقاومت جامعه اسلامی با فقدان شهید نصرالله ، از میان نخواهد رفت بلکه سبب می‌شود تا ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و روبه زوال رژیم غاصب صهیونیسم کوبنده‌تر باشد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

ذبیح الله لیاقتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان در راستای مقاومت مسلمانان طی این حادثه گفت:«مقاومت جامعه اسلامی با فقدان شهید نصرالله،از میان نخواهد رفت بلکه سبب می‌شود تا ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و روبه زوال رژیم غاصب صهیونیسم کوبنده‌تر باشد.»

رییس آموزش و پرورش کردکوی درباره‌ی شخصیت حجت الاسلام سید حسن نصرالله گفت«شهید نصرالله شخصی محبوب در لبنان و دیگر کشورهای اسلامی بود و علی‌رغم آن ، مخالفان سرسختی نیز داشت. همچنین وی در ورود حزب‌الله به عرصه سیاست و دست‌یابی این گروه به قدرت در ساختار حکومتی لبنان،نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا کرد. اعتبار نصرالله به‌دلیل مقابله با اسرائیل افزایش یافت و همین امر سبب شد تا به شخص مشهور و محبوبی در لبنان تبدیل شود.»

لیاقتی در خصوص اقدامات گسترده سید حسن نصرالله گفت:«نصرالله روحانی شیعه،مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت بود که حدود ۳۲ سال به دبیرکلی حزب الله لبنان منصوب شده بود وی طی این سال ها اقدامات گسترده‌ای برای گسترش این حزب انجام داد. «ترویج محور مقاومت» و «تأسیس هسته‌های نظامی»از جمله اقدامات آن شهید بزرگوار در حزب‌الله لبنان است.»

وی درخصوص روابط گسترده شهید نصرالله با ایران افزود :«حجت الاسلام سید حسن نصرالله رابطهٔ نزدیکی با جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته است. حمایت مالی ایران به حزب‌الله باعث شد تا شهید سید با تشکیل شبکه‌ای پیچیده از مدارس،بیمارستان‌ها و انجمن‌های خیریه،به بسیاری از شیعیان لبنان خدمات رفاهی و اجتماعی برساند. این سیاست به یکی از جنبه‌های مهم هویت جنبش سیاسی-اجتماعی شیعیان در لبنان تبدیل شد.»

این مقام مسئول در پایان سخنان خود افزود: «مبارزات متعدد شهید نصرالله با اسرائیل و پیروزی های پی در پی ایشان در نبردِ با رژیم اشغالگر سبب شد تا در بازه زمانی خیلی کوتاه شخصیت ایشان،نقش اول تمام آثار هنری چون نماهنگ،کتاب،فیلم و مستند شود.

«کتاب آزادترین مرد جهان»،«مستند منادیان آزادی»،« کتاب انقلابی جنوبی »،«مستند نصرالله در چشم دشمنان»و« مستند حکایت حسن»از جمله آثار هنری مربوط به شخصیت سیدحسن نصرالله است».

خبرنگار : کیانا سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار