پیام معاون پرورشی و فرهنگی‌ استان گلستان به‌مناسبت شهادت رییس‌جمهور و هیئت همراه

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به‌مناسبت شهادت رییس‌جمهور‌ و هیئت همراهش پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی‌ استان گلستان به‌مناسبت شهادت رییس‌جمهور و هیئت همراه

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور عزیز، انقلابی و مردمی کشورمان و جمعی از همراهان شهیدش غمی بزرگ و سترگ است که باورش برای آحاد مردم سنگین است.

شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی خادم مخلص و صادق برای ملت ایران و یار وفادار امام خامنه‌ای مد ظله العالی و امید بزرگ تمام مظلومان بود.

این شهید عزیز در طول سال‌های عمر پر‌برکت خویش مجاهدات و خدمات بیشماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشتند و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت‌رسانی کرده و منشأ تحولات بسیاری مخصوصا در حوزه آموزش و پرورش کشور در زمینه‌سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.

اینجانب‌، با اندوه و تاسف فراوان درگذشت شهادت‌گونه عالم مجاهد‌، رییس‌جمهور مردمی، محبوب و خستگی‌ناپذیر، خادم‌الرضا علیه السلام و سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه را محضر صاحب‌الامر حضرت ولی عصر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای‌، مردم انقلابی و شریف ایران و استان گلستان بویژه جامعه بزرگ فرهنگیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز گلستانی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از خداوند رحمان برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات، صبر جزیل برای بازماندگان و همبستگی و وحدت حول محور ولایت برای مردم داغدار ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

ملتمس دعای خیر 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان گلستان»

نویسنده : Mehregan Mohammadi

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار