بماسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی صورت گرفت :

پیام تسلیت روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان

اهواز (پانا) - روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۹۹۱۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت  روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان

در متن این پیامها امده است :

و بشرالصابرین
بکشید مارا ملت ما بیدارتر می شود ، منطق شما ترور است . امام خمینی (ره)
در طول تاریخ خونهای زیادی از مظلومان و حق طلبان توسط خونخواران و جنایتکاران بر زمین ریخته و در این میان مسلمانان سهم بیشتری نسبت به سایرین داشته اند .
امروز اگر خبر شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را می شنویم ، بدانید که سلیمانی های دیگری متولد خواهند شد و انتقام این ترور ناجوانمردانه را خواهند گرفت .
اگرچه شهادت این انسان بزرگ و مجاهد خستگی ناپذیر ضربه بزرگی به جهان اسلام زد ولی آمریکا و جنایتکاران هم تبار او باید بدانند که مسلمانان جهان این اقدام آنان را بی پاسخ نخواهند گذاشت و نتیجه آن را بزودی خواهند دید .
اینجانب از طرف همه فرهنگیان شهرستان هندیجان این شهادت مظلومانه را به مقام عظمای ولایت ، خانواده محترم این شهید و شهروندان گرامی تسلیت عرض نموده و امیدوارم با ظهور امام عصر (عج) هر چه سریعتر ریشه ظلم و بیداد در جهان کنده شود .
قاسم عباسی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان

**

بسم رب الشهدا و صدیقین

شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود.

چهاردهه مجاهدت مردانه شهید سلیمانی در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام و سال‌ها آروزی او برای شهادت در راه خدا، ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد. سردار شهید قاسم سلیمانی وهمرزم او ابو المهدی المهندس مردان میدان جهاد و مبارزه و مجاهدان خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بودند. بی‌شک شهادت، پاداش مجاهدت آنها در راه اسلام و ایران است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه ی فرهیخته فرهنگیان شهرستان امیدیه ،ضمن محکوم کردن جنایت پلید وبزدلانه آمریکا در به شهادت رساندن این مردان خدا،این واقعه تلخ را به مقام معظم رهبری، خانواده محترمشان به ویژه خانواده محترم شهید سلیمانی و ملت بزرگ ایران و امت اسلام تسلیت عرض می گویم .

احمدرضا کرایی

مدیر آموزش و پرورش امیدیه

**

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند .

انا لله و اناالیه راجعون

شهادت هنرمردان خداست .

شهادت جانسوز و مظلومانه سردار رشید و معزز اسلام خارچشم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی عزیز را صمیمانه تسلیت و تعزیت می نماییم و دنیا بداند امروز همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

سیروس حسین پور
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز

**

بسم رب الشهدا و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

"شهادت هنر مردان خداست "

پاسداران سبز قامت حریم ولایت ، شجاعانه می جنگند، غریبانه زندگی می کنند و مظلومانه به شهادت می رسند.

سردار جبهه های عشق و ایثار ، حاج قاسم سلیمانی ، بدست ارتش تروریستی آمریکا به شهادت رسید و همرزمان شهیدش ، روح پاک و مطهر او را به آغوش کشیدند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، یکه تاز عرصه ی عشق و شجاعت و بزرگ مرد خستگی ناپذیر غیرت و فداکاری بود و در طول سالهای متمادی مجاهدت خالصانه ی خود ، لحظه ای شک و تردید به دل راه نداد تا به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار سرافراز و پر افتخار ، نشان داد که شهادت به گوش جان شنیدن نوای کاروان عشق ، و لبیک گفتن است بدون هر بهانه ای ، و این شهادت بی شک نقطه ی عطفی در جبهه ی مقاومت اسلامی منطقه خواهد بود.

اینجانب شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ،به ساحت مقدس ولی عصر (عج ) مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) ، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران ، جامعه ی فرهنگیان و دانش آموزان ، تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات را برای این شهید والا مقام مسئلت می نمایم.

افشین یوسفی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل

**

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المُطمئنهارجعی الی ربک راضیه مرضیه

فادخلی فی عبادیوادخلی جنتی.

انالله و اناالله راجعون

شهادت سردار پر افتخار اسلام،انقلاب ایران سردار قاسم سلیمانی و سردار مهدی المهندس معاون حشد العشبی عراق در حمله بالگردهای آمریکایی جنایتکار رادر فرودگاه بغداد رابه پیشگاه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف،مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و عموم مسلمانان جهان ،ملت شریف ایران و به همه نیروهای انقلابی تبریک و تسلیت گفته و به یقین شهادت پاداش سالها مجاهدت خالصانه ایشان می باشد.

آمریکای جنایتکار و ایادی کثیفش بدانند راه و مسیر حاج قاسم سلیمانی در گوشه گوشه جهان ادامه خواه داشت و خون مطهر سردار سپهبد حاج قاسم در شریان های نظام اسلامی جریان و جوشش خواهد داشت و این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند .

امروز جهان اسلام صراط مستقیم خود رابا تاسی از ولی امر خود امام خامنه ای (مدظله العالی)رایافته و تا نابودی استکبار به پیش خواهد برد و لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه دوست دیرینه اش ابومهدی المهندس و جمعی از یارانشان توسط راس الشیاطین آمریکای جنایتکار و امام عصر(ع) مقام معظم رهبری و امت مسلمان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

جانمراد داودی

رییس آموزش و پرورش مسجدسلیمان

**
بسم الله الرحمن الرحیم
(والذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا اوماتوا لیرزقنهم رزقاً حسناً و ان الله لهو خیرالرازقین. (سوره حج آیه 58)

شهادت سردار رشید اسلام ،سردار حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج) ، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ،ملت بزرگ ایران ،همه ملتهای آزادیخواه ،همرزمان و بیت شریف این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده ،از خداوند منان علو درجات ایشان را مسئلت داریم .
بی شک شهادت، هدیه بزرگ خداوند به ایشان بود که سالهای متمادی را صرف مجاهدت مخلصانه در راه خدا و به جهت رهایی ملت های منطقه از زیر چکمه های استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و رژیم منحوس اسرائیل نموده و به عنوان مغز متفکر و عامل وحدت و رابط محور مقاومت در خاور میانه همیشه خاری در چشم دشمنان بوده و در جبهه های مختلف، شکست های سنگینی را به دشمنان و ایادی دست نشانده آنها در منطقه وارد نموده بود.
مطمئنا شهادت سردار سرافراز سلیمانی خون و روح تازه ای را در رگهای محور مقاومت خواهد دمید و باعث اتحاد بیشتر آزادیخواهان منطقه و جهان خواهد شد، که ان شاء الله مقدمه ای بر شکست نهایی استکبار و عوامل دست نشانده منطقه ای آنها خواهد بود.

رحیم رستمی
مدیر آموزش و پرورش رامهرمز

**

*بسم رب الشهداء والصدیقین‌*

فرهنگیان و دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا در سنگر علم و دانش هستند.

شهید سردار قاسم سلیمانی از یاران رهبر و انقلاب بود که در پی دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب ، مردم و رهبر عزیزمان کرد.

در دوران دفاع مقدس، ۳۶ هزار دانش آموز در سراسر کشور و ۴۰۰ دانش آموز آبادانی شهید شدند و جان خود را نثار ایران اسلامی کردند.

امروز فرهنگیان و دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا در سنگر علم و دانش هستند و با داشتن الگوهای ارزشمندی چون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم ، سرداران بزرگی چون سردار سلیمانی، آماده تر از گذشته در مسیر علم و جهاد قدم بر می دارند.

اینجانب شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس سپاه را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ولایتمدار ایران اسلامی ، شهروندان گرامی آبادان و حق طلبان تسلیت و تبریک عرض می کنم.

حبیب اله رمضانی
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان

**این خبر درحال بروزسانی است...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار