رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

حوزه تربیت بدنی و سلامت از مهمترین ارکان آموزش و پرورش است

یاسوج ( پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت از مهمترین ارکان آموزش وپرورش است که نقش مستقیمی در تقویت روح و روان و یادگیری دانش‌آموزان در دیگر عرصه‌ها دارد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حوزه تربیت بدنی و سلامت از مهمترین ارکان آموزش و پرورش است

 به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و بویراحمد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارشناسان این حوزه با حضور در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان این روز را به همکاران توانمند، خدوم و خلاق حوزه تربیت بدنی آموزش وپرورش در اقصی نقاط استان تبریک گفتند.  

رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت از مهمترین ارکان آموزش وپرورش است که نقش مستقیمی در تقویت روح و روان و یادگیری دانش‌آموزان در دیگر عرصه‌ها دارد.

 سید ولی موسوی با بیان اینکه ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی از مهمترین ارکان شادابی و سلامت روح و جسم انسان و وسیله‌ای برای رشد وجودی کمال انسان است، بیان کرد: ورزش در آموزش وپرورش عامل همبستگی و انتقال ارزش و فرهنگ‌ها به دانش‌آموزان است که متولیان امر ورزش و مربیان نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی افزود:با تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی معاونت تربیت بدنی و تیم کاری ایشان، آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد درکشور در عرصه ورزش و توسعه زیرساختهای ورزشی خوش درخشیده است و دربسیاری از شاخصها جز 3 استان برتر است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

 موسوی از آمادگی اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش برای انعکاس فعالیتهای حوزه تربیت بدنی و سلامت خبر داد و گفت: انتظار داریم با مشخص شدن رابط خبری برنامه‌های این حوزه از قبل به شکل مکتوب اطلاع داده شود تا هماهنگی لازم جهت انعکاس آنها صورت گیرد.

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با ابراز خرسندی از حضور روسا و کارشناسان اداره روابط‌عمومی و اطلاع رسانی، تصریح کرد:حضورشما قوت قلبی برای من و همکارانم درحوزه تربیت بدنی است که ازاحساس مسئولیت و وظیفه شناسی شما تقدیر وتشکر می‌کنم.

 کرمی، افزود: درتقویم رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور ترغیب همگان به انجام فعالیت‌های ورزشی از ۲۶ مهر لغایت۲ آبان ماه، هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است تا با سرمایه گذاری‌های مناسب در این حوزه پویایی و نشاط اجتماعی ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه استعداد یابی ورزش در دوران تحصیل دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود تا در آینده در رشته‌های دلخواه بتوانند به سمت حرفه‌ای شدن و موفقیت حرکت کنند، افزود: خوشبختانه امروز در آموزش و پرورش استان با تلاشهای مجاهدانهای که در این عرصه ورزش گرفته، حرفهای مهمی برای گفتن داریم.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقامهای اول کشوری در رشته هندبال در دو مقطع در کشور در سال گذشته خبرداد و خاطر نشان کرد: در فوتسال فرهنگیان، دومیدانی خانم‌ها و آقایان و فوتسال دانش آموزان استثنایی رتبه‌های خوب کشوری کسب کردیم که حاصل تلاش همه همکاران خوبم در حوزه تربیت بدنی و سلامت در سطح استان بوده است.

کرمی افزود: در طرح شهید سلیمانی که با هدف توسعه زیرساختهای ورزشی صورت گرفت آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در نهضت طرح شهید سلیمانی در سال گذشته 148 چمن مصنوعی احداث شد گفت: این نهضت در سال تحصیلی جاری ادامه دارد و آمادگی داریم هر مدرسه‌ای که فضای کافی و مشارکت داشته باشند نسبت به چمن مصنوعی آن اقدام کنیم. 

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: درحوزه توانمند سازی معلمان درس تربیت بدنی نیز در سطح ملی درسال گذشته رتبه اول کشور را دارا هستیم.

کرمی، به برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی اشاره کرد وگفت: کلنگ زنی چمن مصنوعی 6400 مترمربعی شهرک امام حسین یاسوج بعد از 12 سال با تاکید استاندار محترم در شورای آموزش وپرورش استان و همکاری معاونت عمرانی استاندار، شهرداری یاسوج و اداره راه وشهرسازی استان، همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان اداره کل و شهرستانها ومناطق، اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس، ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان در مدارس سراسراستان، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان و نرمش صبحگاهی با حضور استاندار ومدیران کل استانی در سالن پوریای ولی بخشی از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی و سلامت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار