مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

حضور ۲۰۰۰ دانش‌آموز در اردوی یک‌روزه طرح «تمشک»

 یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از حضور ۲۰۰۰ دانش‌آموز این استان در اردوی یک‌روزه طرح تمشک در قالب طرح نماد خبر داد که مسائل مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را آموزش می‌بینند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۲۰۰۰  دانش‌آموز در اردوی یک‌روزه طرح «تمشک»

سید نظام مرادی در سومین جلسه از کارگروه طرح تمشک که با حضور جمعی از مربیان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان در دفتر سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد، گفت: این طرح با شعار «توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی و نشاط و کارآموزی» مختص دانش‌آموزان مد نظر در طرح نماد است که در قالب اردوی یک‌روزه برای دانش‌آموزان مدارس در معرض آسیب‌های اجتماعی است و با حضور  ۲۰۰۰ دانش‌آموز با اولویت دانش‌آموزان دختر این استان پس از تامین بودجه اجرا خواهد شد.

مرادی، خاطرنشان کرد: این اردو علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها و مناطق به‌صورت قطبی برگزار و کل مناطق ۱۳ گانه تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار است که در مدارس توسط سازمان دانش‌آموزی‌ اجرایی می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم در سال تحصیلی جدید با کمک همکاران توانمند بتوانیم تیم منسجم و همدلی را در سازمان دانش‌آموزی استان فراهم کنیم که اهداف سازمان بخصوص در اجرای درست طرح تمشک را به نحو احسن در مدارس انجام دهیم.

وی در این جلسه نیز از برگزاری طرح «یاوران مقاومت» با هدف حمایت از محور مقاومت با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز تشکل پیشتازان این استان خبر داد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار