سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

طرح تمشک با شعار «توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی ونشاط و کارآموزی» در مدارس اجرا می شود

یاسوج ( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تمشک با شعار «توانمندسازی،مشاوره ومددکاری،شادی ونشاط وکارآموزی» در مدارس اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح تمشک با شعار «توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی ونشاط و کارآموزی» در مدارس اجرا می شود

 محمد جمالی درجلسه هماهنگی طرح تمشک که با حضور مسعود نوری مدیرکل امور اجتماعی استانداری و رئیس سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت:طرح تمشک با شعار «توانمندسازی،مشاوره و مددکاری، شادی ونشاط و کارآموزی» مختص دانش‌آموزان مدنظر در طرح نماد است که در سال تحصیلی جدید در مدارس اجرا می شود.

وی، لازمه‌ی به نتیجه رسیدن طرح مذکور را استفاده ازمربیان توانمند و آموزش دیده‌ی دوره‌های تربیت مربی اعلام کرد.

مسعود نوری مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی باعث شهادت یکی از ستون‌های محورهای مقاومت شد، غافل از اینکه این راه ادامه دارد.

 نوری با بیان اینکه ۸۰ درصد جامعه هدف در کاهش آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: شاکله و شخصیت یک دانشجو قبل از دانشگاه توسط آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

وی با تاکید بر بحث نشاط اجتماعی در مدارس، تصریح کرد: ما ابتدا باید در مدارس و جامعه نشاط ایجاد کنیم سپس دنبال کاهش آسیب‌ها باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رصد میدانی اجرای طرح کاهش آسیبهای اجتماعی در مدارس استان خبر داد وگفت: آموزش وپرورش باید از همه ظرفیتها و امکانات برای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور ونشاط اجتماعی در مدارس استفاده کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار