پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد در پی شهادت سید حسن نصرالله

یاسوج ( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سید مقاومت آیت‌الله سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد در پی شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویداحمد، متن پیام محمد جمالی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«إنّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ اسْتقاموا تتنزّل علیْهم الْملائکة ألاّ تخافوا و لاتحْزنوا و أبْشروا بالْجنّة الّتی‌ کنْتمْ توعدون» (فصلت:۳۰)

شهادت مجاهد برجسته، مخلص، شجاع و رهبر حزب‌الله لبنان جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رحمت‌الله علیه) توسط باند جنایتکار ، بزدل و کودک‌کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد.

رژیم جعلی و منحوس صهیونیست این بار با خباثت خود برادری عزیز و مجاهدی با اخلاص را به شهادت رساند، عارفی که در طول عمر خود حتی یک لحظه دست از مبارزه و جهاد برنداشت و اینک به آرزوی قلبی خود که شهادت در این راه نورانی بود نائل گردید.

شهید سید حسن نصرالله در جریان جنگ‌ها و رویارویی‌های نظامی با رژیم صهیونیستی، شهرت فراوان و محبوبیت گسترده‌ای در جهان عرب و اسلام به‌دست آورد و نام او با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت با نفوذ غرب در غرب آسیا گره خورد.

راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب‌الله عزیز و رزمندگان جبهه‌ی مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، جبهه مقاومت، خانواده شهدای این حادثه، مردم لبنان و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

محمد جمالی

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار