معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌و‌بویراحمدی

یاسوج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور، جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۷۵۸ آموزشگاه استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌و‌بویراحمدی

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ سیدجلال رحیمی در آیین جشن شکوفه‌ها گفت: آیین نمادین زنگ شکوفه‌ها در یاسوج با حضور مسئولان استانی در دبستان شهید علی‌پور ساعت ۸ صبح نواخته شد.

وی افزود: امروز همزمان با سراسر کشور ۱۴ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی کهگیلویه و بویراحمدی در یک هزار و ۷۵۸ آموزشگاه، سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

رحیمی همچنین از آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ نماز از روز اول بازگشایی مدارس با شعار «مِهر با مُهر» در همه مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با حضور ۱۷۲ هزار دانش‌آموز و بیش از ۱۵ هزار فرهنگی در بیش از 3 هزار مدرسه آغاز می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جشن جوانه‌ها ویژه پایه هفتم متوسطه نیز فردا (۲۸ شهریور) برگزار و زنگ مهر، ایثار، مقاومت و نماز نیز اول مهر نواخته می‌شود.

ایوب رضایی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: بیش از ۶ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در ۳۸۰ آموزشگاه، سال تحصیلی را در این شهرستان آغاز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار