سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

بازگشایی مدارس برای ایران ، شعار امسال بازگشایی است

زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها، غنچه‌ها و جوانه‌ها اعلام شد.

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: در بازه زمانی شانزدهم تا بیست شهریور ماه، مانور بازگشایی مدارس با شعار《بازگشایی مدارس برای ایران》را داریم و بر آمادگی کامل همه مدارس برای بازگشایی هر چه با شکوه‌تر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
 بازگشایی مدارس برای ایران ، شعار امسال بازگشایی است

محمد جمالی درجلسه روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق کهگیلویه‌و‌بویراحمد که با حضور مدیران و رؤسای شهرستان‌ها و مناطق این استان برگزار شد، با بیان اینکه کار باید برای رضای خداوند باشد، گفت: همه مدیران باید پای کار باشند.

جمالی با اشاره به اینکه از شانزدهم تا بیست شهریور ماه، مانور بازگشایی مدارس با شعار《بازگشایی مدارس برای ایران》را داریم، برآمادگی کامل همه مدارس برای بازگشایی هر چه با شکوه‌تر تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی مهمترین اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد است، اظهار کرد: جشن غنچه‌ها ویژه (پیش دبستانی‌ها) در ۲۶ شهریور ماه، جشن شکوفه‌ها ویژه (دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی) ۲۷ شهریور، جشن جوانه‌ها ویژه (پایه اول متوسطه )۲۸ شهریور و زنگ مهر، ایثار، مقاومت و نماز نیز اول مهر برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اهمیت پیوند خانه و مدرسه و لزوم مسارکت خانواده ها گفت: ۱۵ شهریور به بعد نیز انجمن اولیا و مربیان باید برگزار شود.

جمالی بر نقش روابط عمومی و رسانه‌ها تاکید کرد وگفت: در شهریور ماه، فضای رسانه‌ای و عمومی باید بحث بازگشایی مدارس و آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه حداقل ۱۰ درصد مدارس، باید مدرسه در تراز باشد، خاطر نشان کرد: حداقل ۱۰ درصد مدارس عادی دولتی، ۵۰ درصد مدارس خاص و ۵۰ درصد مدارس دولتی و هیئت امنایی باید جزو مدارس در تراز باشد.

جمالی تصریح کرد: در حداقل ۳۰ درصد مدارس مستقل استان باید نظام دوری اجرا شود.

بحث توانمند سازی معلمان، انتخاب و انتصاب مدیران و جلسه با مدیران مدارس در شهریور ماه از دیگر محورهای مورد تاکید سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد در این جلسه بود.

در این جلسه مدیران ادارات و مناطق ۱۳ گانه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس ارائه دادند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار