رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد؛

سازماندهی ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج ( پانا) - رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از سازماندهی ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی در تابستان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد

سعادت صالح‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۶۰۰ دانشجو در سطح استان فعال بوده‌اند، گفت: پویش عهد خدمت، لبخند ایران و عهد نوروز، 3 برنامه جهادی و کشوری برای شاداب‌سازی مناطق محروم و همچنین مدارس و دانشگاه‌ها است.

صالح‌نیا با بیان اینکه ایران دارای دانشجویان خلاق و باایمانی است، اظهار کرد: پویش عهد نوروز که در ایام نوروز و ماه رمضان در شهر یاسوج برگزار شد، شاهد حضور دانشجویان جهادی و تلاش آن‌ها در این مسیر بودیم‌.

وی با اشاره به اینکه تابستان امسال ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی سازماندهی شده‌اند، تصریح کرد: این تیم‌ها به شهرستان‌ها اعزام و فعالیت‌های جهادی مانند رنگ‌آمیزی، ساختار شهری، کمک کردن به زیرساخت‌های مدرسه و همچنین ترمیم و بازسازی‌ها را انجام می‌دهند.

صالح‌نیا با بیان اینکه اولین گروه جهادی، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور یاسوج بودند که به شهرستان بهمئی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: قرار است در هفته جاری، دانشجویان جهادی دانشگاه دولتی یاسوج به بخش زیلایی و دانشجویان دانشگاه آزاد به شهرستان چرام، اعزام و فعالیت‌های خود را شروع کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجویان عراقی در دانشگاه یاسوج در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: سال گذشته شاهد حضور پررنگ دانشجویان عراقی در گروه‌های جهادی بودیم و امسال نیز تعداد این دانشجویان افزایش پیدا کرده است.

صالح‌نیا با اشاره به اینکه رسالت ما تربیت است، خاطرنشان کرد: قرار است با همراهی تیم‌های جهادی، فرهنگ و شیوه زندگی خوب را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم؛ زیرا حضور نوجوانان در کنار گروه‌های جهادی باعث فرهنگ‌سازی و روحیه جهادی بین آن‌ها می‌شود.

خبرنگار : دانش‌آموز: پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار