سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض دانش آموزان پایه دوازدهم

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت دانش آموزانی که در خصوص نمره خود اعتراض دارند تا فردا فرصت دارند برای ثبت اعتراض به سامانه مای مدیو مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۷۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض دانش آموزان پایه دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش وپرورش استان، گفت: باتوجه به اینکه نتایج امتحانات پایه دوازدهم دانش‌آموزان اعلام شده افرادی که نسبت به نمره خود و حتی بررسی تعداد پاسخ‌نامه‌ی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه مای مدیو گزینه‌ی اعتراض را برای هردرس لحاظ کنند.

جمالی آرند افزود: تاکید می‌شود دانش‌آموزان برای هر درس باید به صورت جداگانه اعتراض خود را انجام دهند و همچنین در زمینه تعداد پاسخ نامه‌ای که تصحیح نشده نیز می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه تا فردا دوشنبه باز است و نتایج اعتراضات تا یک هفته بعد اعلام می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان همچنین به موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم و راه‌یافته به پایه دهم هم اظهار کرد: فرایند همان فرایند سال‌های گذشته است و هم‌اکنون فرایند هدایت تحصیلی در استان انجام شده و از طریق سامانه برگ هدایت تحصیلی اعلام می شود.

جمالی آرند خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۵ هزار دانش‌آموز پایه‌ی نهم برای ورود به پایه‌ی دهم باید بر اساس هدایت تحصیلی در مدارس استان ثبت نام شوند.

وی با اشاره به اینکه اعتراضات بی‌مورد باعث طولانی شدن روند رسیدگی می‌شود گفت: ممکن است در فرایند رسیدگی به اعتراض دانش آموزان نمره آن‌ها از نمره قبلی پایین‌تر شود لذا در صورت اطمینان به نمره اعتراض کنند.

سرپرست آموزش وپرورش استان تصریح کرد: در امتحانات نهایی امسال ۴ گروه دانش‌‌آموزان پایه دوازدهم روزانه، گروه بزرگسالان و داوطلبان آزاد گروه، دانش‌آموزان ایجاد سابقه و گروه چهارم گروهی از دانش‌آموزان هستند که برای ترمیم نمره در آزمون شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار