نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

برای برون‌رفت از مشکلات تلاش خواهیم کرد

یاسوج (پانا) - نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت آموزش و پرورش در بحث فضاهای آموزشی و تجهیزاتی با مشکلاتی مواجه است که برای برون‌رفت از وضع موجود تلاش خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برای برون‌رفت از مشکلات تلاش خواهیم کرد

محمد بهرامی با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برخی حوزه‌های امتحان نهایی پایه‌ دوازدهم، بازدید و از نزدیک با برخی دانش‌آموزان، والدین، معلمان و عوامل اجرایی پیرامون شرایط برگزاری امتحانات و شیوه جدید ارزیابی برای ورود به دانشگاه، گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون پس از این بازدید در گفت‌و‌گو با‌ خبرنگاران، روند برگزاری امتحانات را رضایتبخش ارزیابی و از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش و عوامل اجرایی برگزارکننده امتحانات تقدیر و تشکر کرد.

بهرامی با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه‌ای امروز باید مورد توجه همه برنامه‌ریزان و تصمیم‌سازان قرار گیرد، گفت: آموزش و پرورش در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در بحث فضاهای آموزشی و تجهیزات با مشکلاتی مواجه است که برای برون‌رفت از وضع موجود تلاش خواهیم کرد.

محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در حاشیه این بازدید گفت: هدف از بازدید مسئولان از حوزه‌های امتحان نهایی، آگاهی از روند برگزاری امتحانات و سلامت و امنیت سوالات و انتقال این آرامش و امنیت به سطح جامعه است.

جمالی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری آزمون‌های نهایی در سطح استان وجود ندارد، افزود: امتحانات در اوج امنیت و سلامت در 295 حوزه امتحانی با حضور قریب به 40 هزار دانش‌آموز در پایه‌های تحصیلی متوسطه دوم در حال برگزاری است.

وی اظهار امیدواری کرد‌: انتظار می‌رود خانواده‌ها، محیطی آرام را برای دانش‌آموزان مهیا کنند تا با کمال آرامش در جلسات آزمون حضور پیدا کنند.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از همراهی مسئولان استانی و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از مشکلات و نیازمندی‌های آموزش وپرورش ارائه و خواستار پیگیری و همکاری جهت رفع آنان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار