رئیس دادگستری شهرستان بم:

نیروی انتظامی دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه است

بم (پانا) - رئیس دادگستری شهرستان بم گفت: نیروی انتظامی دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه است

سلمان اعظمی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان بم با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با عرض تبریک به فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان از زحمت‌های این مجموعه در ایجاد نظم و امنیت موجود در شهرستان تقدیر کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهید جبهه مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: نیروی انتظامی با جهاد و تلاش بی‌وقفه، امنیت پایدار ایران اسلامی را تامین می‌کند.

اعظمی، تعامل با نیروی انتظامی را ضامن امنیت پایدار شهرستان دانست و گفت: همکاری دوجانبه نیروی انتظامی و دادگستری امری ضروری بوده و زمینه‌ساز کاهش جرایم خواهد بود.

وی افزود: تعامل سازنده بین دستگاه قضا و مجموعه انتظامی باعث پیشرفت کار و همچنین اجرای بهتر مصوبات و حل مشکلات مردم خواهد شد و با افزایش اینگونه تعاملات سازنده و هم‌افزایی بیشتر موجبات کاهش وقوع جرایم و در نهایت رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.

رئیس دادگستری بم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و ماموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند و دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده و خواهد بود. این مجموعه از نهادهایی است که بی‌وقفه در تامین امنیت کمک می‌کند و باید مورد تقدیر و تشکر همگان باشد.

خبرنگار : مهرشاد رستم پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار