با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان؛

مدرسه 6 کلاسه در شهداد افتتاح شد

کرمان (پانا) - با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر شهداد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 6 کلاسه در شهداد افتتاح شد

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با زیربنای 500 مترمربع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه با اشاره به آغاز عملیات ساخت 119 مدرسه و افتتاح بیش از 500 پروژه آموزشی نیمه‌‌تمام در 3 سال اخیر گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان کرمان رتبه پنجم کشور را در زمینه تکمیل و ساخت فضاهای آموزشی به خود اختصاص داده است.

وی بهسازی، مقاوم‌سازی و استانداردسازی فضاهای آموزشی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای آموزش و پرورش استان دانست و افزود: تجهیزات لازم در تابستان در این زمینه در قالب طرح شهید عجمیان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شده است.

رضایی با اشاره به حضور بیش از ۷۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان در روز اول مهر، گفت: با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته، مشکل خاصی در زمینه بازگشایی مدارس در استان گزارش نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار