کرمان، میزبان پیرغلامان حسینی از سراسر جهان

کرمان (پانا) - رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی از ۹ مرداد به میزبانی کرمان با شعار «کرمان، حسین‌آباد ایران» با حضور میهمانانی از ۱۲ کشور جهان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کرمان، میزبان پیرغلامان حسینی از سراسر جهان

احمد علیرمضانی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان‌حسینی اظهار کرد: افتتاحیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی، روز سه‌شنبه 9 مرداد بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی خاطرنشان کرد: بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی 9 تا 11 مرداد با شعار «کرمان؛ حسین‌آباد ایران» در کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 4 برنامه محوری بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی را در برنامه داریم، ادامه داد: این برنامه‌ها شامل افتتاحیه، همایش شاعران حسینی در بیت‌الزهرا(س)، بزم‌خوانی و بازدید از روضه‌های خانگی در سطح استان است.

عرفان خداپرست، دبیر بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان‌حسینی نیز گفت: در بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمان از حدود 12 کشور جهان، میهمان داریم که از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار