مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

معلمان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح نقش به‌سزایی دارند

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان‌کرمان گفت معلمان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح‌، نقش به‌سزایی دارند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح نقش به‌سزایی دارند

محمود رجبی‌پور با صدور پیامی از فرهنگیان، دانش‌آموزان رای‌اولی و آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (سوره نساء/ ۵۸)

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید. خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد، خداوند، شنوا و بیناست.

هشتم تیر، روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

انتخابات سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان‌بار خواهد بود. حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات باعث افزایش قدرت ملی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تاثیر جامعه فرهنگیان و معلمان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می‌تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم‌سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک‌تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم از عموم معلمان، دانش‌آموزان رای‌اولی و همچنین آحاد مردم دعوت می‌کنم تا در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب کنند.

از خداوند متعال مسألت می‌نماییم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و طول عمر باعزت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرامت نماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار