مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش:

انتخاب سلیقه‌ای در گزینش ممنوع است

کرمان (پانا) - مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه انتخاب در گزینش باید بر اساس ضوابط و مقررات باشد، گفت انتخاب سلیقه‌ای در گزینش ممنوع است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب سلیقه‌ای در گزینش ممنوع است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ سیدحسین داودالموسوی در مراسم معارفه مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش کرمان با تبریک عید غدیرخم خاطرنشان کرد: خداوند متعال بزرگترین گزینش‌گر و حضرت علی(ع)  بهترین انتخاب به عنوان ولی مسلمانان بود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید‌جمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان اظهار کرد: شهید رئیسی در جمع گزینش‌گران کشور بر گزینش مدیران تاکید کرد.

داودالموسوی با بیان اینکه تربیت انسان صالح و رسیدن او به حیات‌طیبه، اساس جمهوری اسلامی‌ایران است، بیان کرد: مهمترین عضو نظام تعلیم و تربیت، معلم است و اگر انتخاب و گزینش معلمان خوب انجام شود، آموزش و پرورش، ارتقا و تربیت انسان تمام‌ساحتی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در بررسی افراد متقاضی ورود به آموزش و پرورش 3 محور اعتقادی، اخلاقی و سیاسی مورد تاکید است، بیان کرد: تعهد و تخصص، لازمه مدال خوش‌رنگ معلم است و حرکات، سکنات و رفتار معلم باید نافع باشد.

داودالموسوی با اشاره به صدور ۲۳۸ هزار مجوز استخدامی برای وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم گفت: 3 سال اخیر، سخت‌ترین دوران گزینش بود که خوشبختانه به نحو احسن گزینش معلمان انجام شد و در مجموعه گزینش تحول شروع شده است.

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تنگ‌نظری و افراط و تفریط نیز در گزینش ممنوع است، گفت: کار در گزینش آموزش و پرورش بر اساس ضوابط و قوانین است.

لازم به ذکر است طی مراسمی حسین شجاعی به عنوان مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان منصوب و از خدمات علی شاهمرادی مدیر سابق هسته گزینش آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار