مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

ضرورت خروج از مصاحبه گزینشی سنتی به استفاده از فناوری‌های روز

تهران (پانا) - مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، موضوع خروج مصاحبه و تحقیقات گزینشی از حالت سنتی درجلسه مصاحبه را مطرح و با توجه به تحقق دولت الکترونیک و ورود برای استفاده از فناوری های روز در فرآیندهای گزینش را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت خروج از مصاحبه گزینشی سنتی به استفاده از فناوری‌های روز

به گزارش واحد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دبیرخانه هیات مرکزی گزینش؛ در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل هیات مرکزی، دبیر هیات، مشاور مدیرکل و جمعی از صاحبنظران گزینش برگزار شد، سیدحسین داودالموسوی مدیرکل هیات مرکزی با تبریک ایام مبارک شعبان المعظم به ارائه فعالیت‌های انجام‌شده در ۶ ماه گذشته در هیات مرکزی پرداخته و خواستار همیاری برای خروج گزینش از حالت انفعال به گزینشی پویا و تأثیر گذار در مجموعه شد.

وی با اشاره به سیاست‌های تحولی گزینش در مجموعه وزارتخانه، عملکرد بهتر گزینشگران را برای حفظ و ارتقای جایگاه گزینش خواستار شد و گفت: تلاش مجموعه هیات مرکزی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، روزآمدی روش‌ها و بهبود معیارهای گزینش است و گام‌های موثر زیادی برای حرکت به سمت آن برداشته شده و گام‌های جدیدتری نیز دربرنامه وجود دارد.

مدیرکل هیات مرکزی گزینش با ذکر این نکته که توجه به گزینش و استفاده از همه ابرازها و روش‌های جدید برای این امر مورد انتظار مقام عالی وزارت است به استفاده از روش‌های جدید در فرآیندهای تخصصی گزینشی اشاره کرد و گفت: باتوجه به جذب فزآیند نیرو در سال آینده با موضوعات دانشگاه فرهنگیان، استخدام پیمانی، مربیان پرورشی و آموزگاران ابتدایی در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مجموعه وزارتخانه هستیم.

وی با تاکید بر تغییر روش‌ها و کیفیت‌بخشی به فرآیندهای گزینش، موضوع خروج مصاحبه و تحقیقات گزینشی از حالت سنتی در جلسه مصاحبه را مطرح و با توجه به تحقق دولت الکترونیک و ورود برای استفاده از فناوری‌های روز در فرآیندهای گزینش را خواستار شد.

در ادامه جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهاداتی به منظور عملیاتی نمودن استفاده از فناوری‌های نوین در فرآیند گزینش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار