وزیر آموزش و پرورش:

کلیدی‌ترین مساله از حیث اداری موضوع نیروی انسانی است

کرمان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیدی‌ترین مساله در آموزش و پرورش، موضوع نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کلیدی‌ترین مساله از حیث اداری موضوع نیروی انسانی است

رضامراد صحرایی  در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در کرمان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ظرفیت عظیمی در استان کرمان است، گفت: آموزش و پرورش کرمان جزو استان‌های برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بوده و همچنین در جشنواره جوان خوارزمی، خیلی عالی عمل کردند و حائز رتبه‌های برتر شدند.

صحرایی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفند گفت: دشمن، برنامه‌ریزی کرده بود که مشارکت را پایین بیاورد اما جامعه فرهنگیان و به‌خصوص رای‌اولی‌ها تنور انتخابات را تا ساعات پایانی گرم نگه داشتند و به همین منظور از زحمات شما و همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان صمیمانه سپاسگزارم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز کلیدی‌ترین مساله ما از حیث اداری، موضوع نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: این موضوع از 2 بُعد کمبود نیروی انسانی و حفظ کیفیت نیروی موجود قابل اهمیت است.

صحرایی ضمن اشاره به برگزاری 3 آزمون استخدامی گفت: بُعد کمبود نیروی انسانی را می‌توان با برگزاری آزمون‌های استخدامی حل و فصل کرد که باید با برنامه‌ریزی مناسب و ارزیابی دقیق این مهم به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه مساله تربیت باید مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش باشد، افزود: ریاست محترم جمهوری تاکید به‌سزایی بر اجرای طرح «مسطورا» در ماه مبارک رمضان دارند و باید تمام ظرفیت‌ها به‌خصوص شبکه شاد را بسیج کنیم و حضور میلیونی در این طرح داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار