مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی لازمه تحقق تربیت تمام‌ساحتی است

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی، لازمه تحقق تربیت انسان تمام‌ساحتی است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی لازمه تحقق تربیت تمام‌ساحتی است

رضا رضایی در گردهمایی معاونان، کارشناسان و مربیان پرورشی به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه مربیان پرورشی تاثیرگذاری خاصی در مدارس دارند، اظهار کرد: توجه به پرورشی در مدارس ضروری است. زیرا اگر اهداف پرورشی محقق شود، اهداف آموزشی نیز محقق خواهد شد.

رضایی از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش در 2 سال اخیر به مساله اول استان تبدیل شده و نهادهای دولتی و غیردولتی نسبت به نظام تعلیم و تربیت استان حساسیت ویژه‌ای دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: لازمه تحول و پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است. زیرا سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، زیربنای توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف است.

وی از کسب بیش از ۷۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان کرمانی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی در تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: مربیان پرورشی باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان تلاش و زمینه حضور موفق دانش‌آموزان استان در مسابقات تابستان ۱۴۰۳ را فراهم کنند.

رضایی از مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول نسبت به مردم و فرزندان آن‌ها مسئولیت داریم و باید به‌گونه‌ای کار کنیم که مدیون مردم ایران اسلامی نباشیم.

در پایان این گردهمایی از برترین‌های حوزه پرورشی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار