مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

ساماندهی و صدور ابلاغ تمامی فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ مرداد‌

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت روند ساماندهی نیروی انسانی مدارس استان و صدور ابلاغ تمامی همکاران فرهنگی تا ۱۵ مرداد ‌سال جاری انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی و صدور ابلاغ تمامی فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ مرداد‌

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در گردهمایی کارشناسان امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه دارترین وزارت خانه از نظر منابع انسانی است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان مهمترین دارایی نظام تعلیم و تربیت هستند و باید زمینه لازم جهت استفاده بهینه از منابع انسانی آموزش و پرورش فراهم شود.

وی از امور اداری به عنوان مهمترین و اصلی ترین حوزه در آموزش و پرورش نام برد و افزود: نقش موثر امور اداری به عنوان قلب تپنده آموزش و پرورش در رضایت مندی ارباب رجوع و جلب اعتماد فرهنگیان انکارناپذیر است.

رضایی اظهار کرد: روند ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان در استان از ۱۸ خرداد ماه ‌در استان آغاز شده و متقاضیان می توانند تا ۱۰ خرداد نسبت به ثبت درخواست خود در سایت profile.medu.ir اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نقل و انتقالات به عنوان یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش در تابستان نام برد و بر ایجاد توازن و تعادل در نیروی انسانی شهرستان ها و مناطق در قالب برنامه نقل و انتقالات تاکید کرد.

رضا رضایی، ساماندهی نیروی انسانی را مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش دانست و گفت: ابلاغ تمامی همکاران فرهنگی استان تا ۱۵ مرداد ماه صادر می شود.

بر پایه این گزارش، گردهمایی کارشناسان امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش به منظور بررسی روند نقل و انتقالات و ساماندهی نیروی انسانی برگزار شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار