کاروان تجهیزات ورزشی به مناطق محروم استان اعزام شد

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، صبح امروز در آیین رونمایی از تجهیزات ورزشی مدارس، در سالن ورزشی تقوا، واقع در آموزش و پرورش ناحیه 1 استان گفت: با توجه به شروع مهر، برای دانش‌آموزان و آغاز فصل رویش علم و ادب، کاروان وسایل و تجهیزات ورزشی و سلامت به مناطق چندگانه‌ی استان اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۵۳۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تجهیزات ورزشی به مناطق محروم استان اعزام شد

سلمان محمدی افزود: این کاروان‌ها با هدف تقویت نشاط و شادابی و در راستای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان مناطق محروم، به‌خصوص دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده استان و در جهت تقویت روحیه ورزشی دانش‌آموزان مناطق چندگانه‌ی استان توزیع می‌گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این بسته‌ها متناسب با کتاب درس تربیت ‌بدنی مقاطع مختلف تحصیلی است و مدارس محروم و زلزله‌زده، در توزیع این بسته‌ها در اولویت هستند که امیدواریم به بهترین نحو ممکن از آن‌ها بهره‌برداری شود.

سلمان محمدی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: اهمیت ورزش و سلامت در شکل‌دهی به جسم و روح جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان ما بر کسی پوشیده نیست که این امر نیز مورد تاکید دولت تدبیر و امید و نیز مسؤولان است و همه ما امیدواریم با اهمیت دادن به مقوله ورزش در بین دانش‌آموزان، شاهد ایرانی، آباد و سرافراز باشیم و نشاط، امید و شادابی را به جامعه هدیه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار