استفاده از پتانسیل آموزشی و فرهنگی دستگاه‌ها و ادارات جهت تحقق اهداف سوادآموزی

کرمانشاه (پانا) -مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان کرمانشاه در دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی که با ریاست استاندار و اعضای شورای پشتیبانی تشکیل شد گفت: تعیین نقش‌ها و مسؤولیت‌های دستگاه‌های اجرایی، نهادها و تشکل‌های غیردولتی در اجرای برنامه عملی استان مؤثر می‌باشند.

کد مطلب: ۸۴۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از پتانسیل آموزشی و فرهنگی دستگاه‌ها و ادارات جهت تحقق اهداف سوادآموزی

مجید یزدان پناه عنوان کرد: شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اصلی‌ترین مرجع برنامه‌ریزی، راهبری، پشتیبانی و نظارت بر نحوه اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی است که در این راستا جلب مشارکت و استفاده بهینه از پتانسیل نهادها، ادارات، مراکز غیردولتی و دستگاه‌های مشارکت‌پذیر اهمیت بسزایی دارد.

این مقام مسئول افزود: هماهنگی‌های عوامل برون و درون سازمان باعث انسجام و تحقق اهداف، رویکردها و سیاست‌های سوادآموزی خواهد گردید؛ پس برای ایجاد تقاضا در جامعه هدف ضروری و راهکارها و روش‌های تشویق، ترغیب و الزام بی‌سوادان و کم‌سوادان و حضور در برنامه‌های سوادآموزی تأکید می‌شود.

یزدان پناه اظهار امیدواری کرد با پیگیری و حمایت اعضا محترم شورا موجبات ارتقای سطح سواد استان خصوصاً عدالت آموزشی و راهبردهای اصلی سازمان فراهم شود.

در ادامه هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌ و پرورش در این نشست گفت: بر اساس آخرین ارزیابی که سازمان نهضت سوادآموزی به استانداری اعلام نموده است، با بررسی 16 شاخص تأثیرگذار در ارزشیابی فعالیت‌های کمی و کیفی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان موفق به کسب رتبه خوب و قابل تقدیر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار