پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه

کرمانشاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه

متن پیام رضا محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حادثه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه سیدالشهدای خدمت، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد و ایران اسلامی را به سوگ نشاند.

اینجانب این ضایعه بزرگ و شهادت مسئولان خدمتگزار مردم را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه‌الله‌تعالی)، هیأت دولت، خانواده محترم شهدا، جامعه بزرگ فرهنگیان و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای روانشاد سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده‌های قربانیان و ملت بزرگ ایران، صبر و استقامت مسألت دارم.

جناب آقای رئیسی، شخصیتی مردمی بودند که در تمام مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند، تلاش کردند روحیه مردمی، ساده‌زیستی و اخلاق‌مدارانه خود را حفظ کنند و خلأ وجودی ایشان برای همه سخت و دشوار خواهد بود.

بدون شک وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور ماست و ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می‌تواند حوادث سخت را با سرمایه توکل به خداوند، اعتماد به نظام، تاب‌آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار