مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

بهترین دوره زندگی هر فرد، ورود به نظام آموزشی است

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: بهترین دوره برای هر فرد، ورود به نظام آموزشی است که شامل دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

هاشم ناظمی‌جلال در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها که به مناسبت ورود دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به نظام آموزشی برگزار شد در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اهمیت این روز گفت: «امروز، روز ورود پایه‌های اول ابتدایی به نام «روز جشن شکوفه‌ها» نامگذاری شده است.»

وی افزود: «در آغاز سال تحصیلی، چهار جشن اصلی داریم از جمله «روز غنچه‌ها» که دیروز برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی برگزار شد و امروز نیز «روز شکوفه‌ها» برای دانش‌آموزان اول ابتدایی است. همچنین فردا «روز جوانه‌ها» برای پایه‌های هفتم دوره اول متوسطه خواهد بود و برنامه بازگشایی مدارس نیز در روز اول مهرماه اجرا خواهد شد.»

ناظمی‌جلال با تاکید بر اهمیت ورود به نظام رسمی تعلیم و تربیت گفت: «بدون شک، بهترین دوره برای هر فرد، ورود به نظام آموزشی است که شامل دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی می‌شود. تمام دانش‌آموزان از شب گذشته، پیگیر این بودند که با ظاهری مرتب و همراه با والدین خود در مدارس حضور پیدا کنند.» 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از والدین دانش‌آموزان مدرسه استقلال ناحیه یک سنندج قدردانی کرد و گفت: «از والدینی که با همراهی خود از فرزندانشان حمایت کردند، تشکر می‌کنم.»

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در این جشن اشاره کرد و افزود: «بچه‌ها امروز به خوبی برنامه‌های مدرسه خود را برگزار کردند. از جمله برپایی پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاوت قرآن و اجرای سرودی که دانش‌آموزان آماده کرده بودند. بقیه برنامه‌ها نیز به خوبی اجرا شد و خوشبختانه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به بهترین شیوه در این فعالیت‌ها مشارکت داشتند.»

حجم فایل ویدیویی : ۴۹.۷۶M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۰۲ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی، دانش‌آموز: امیرمحمد باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار