پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

کردستان (پانا) - در پی شهادت جانسوز خادم ملت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

متن این پیام بدین شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

عطر شهادت یک بار دیگر فضای کشور را با آسمانی شدن آیت الله رئیسی فرزند و خادم ملت و خادم الرضا و جمعی از همراهانش فرا گرفت و رهبر و ملت بزرگوار ایران و دوستداران انقلاب اسلامی را در غم و اندوه فقدان جانکاهشان به سوگ نشاند. 

رحلت ملکوتی بزرگمردِ ایمان، اخلاص و عمل، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز در حین انجام وظیفه، ایران اسلامی را در غم و ماتمی عمیق فرو برده است.

خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام‌رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم دریافت کرد. شهادت این بزرگ مرد نظام و انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، ملت شریف ایران، خانواده معزی و بیت مکرم ایشان و اعضا هیأت دولت تسلیت عرض می‌کنم.

بی شک آیت الله رئیسی از جمله دولتمردان نظام و ایران اسلامی بود که عمر شریف خود را در راه خدمت به انقلاب و مردم شریف ایران صرف کرد و ولایت مداری، عدالت محوری و مردم گرایی را در اولویت و در رأس امور زندگی و کاری خود قرار داد.

اینجانب  با عرض تسلیت سانحه جانسوز بالگرد، عروج رییس جمهور محبوب،خدوم، مغتنم و هیات همراه را خدمت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این بزرگ مردان تاریخ و ملت شریف ایران، جامعه فرهنگیان ،همکاران سازمان دانش آموزی، تسلیت عرض می‌کنم از خداوند بزرگ علو درجات را برای روح آن برادر مؤمن مسالت دارم.

اسماعیل باتمانی

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان» 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار