مدیریت سازمان دانش آموزی استان کردستان:

آینده مملکت متعلق به دانش آموزان است

سروآباد (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان گفت: آینده مملکت متعلق به دانش آموزان است و جوانان و بالاخص دانش آموزان باید پاسدار نظام مقدس تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران باشند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده مملکت متعلق به دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت مدیریت آموزش و پرورش سروآباد امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ جلسه سازمان دانش آموزی با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در دفتر کار مدیر آموزش و پرورش سروآباد برگزار شد.

باتمانی مدیر سازمان دانش آموزی استان در این جلسه ضمن تشکر و قدر دانی از فعالیت های چشم گیر سازمان دانش آموزی در شهر سروآباد فعالیت های این سازمان را دانش آموز محور و اعضای این سازمان را منادیان تعلیم و تربیت خواند. باتمانی با یادآوری اهداف سازمان،خواستار توسعه بیشتر سازمان در شهرستان سروآباد شد و سازمان دانش آموزی را بازوان قدرتمند آموزش و پرورش اعلام کرد. وی آینده مملکت را متعلق به دانش آموزان دانست و افزود که جوانان و بالاخص دانش آموزان باید پاسدار نظام مقدس تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران باشند. باتمانی با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری از نمایندگان دانش آموزان عضو این سازمان خواست در حوزه رسانه فعالیت بیشتری داشته باشند چرا که استکبار جهانی امروز از موضع جنگ رسانه وارد می شود و دانش آموزان ما باید هر کدام در سازمان دانش آموزی افسران جنگ نرم باشند.

در ابتدای جلسه محمد علی جهانی مدیر آموزش و پرورش سروآباد ضمن خیر مقدم به مدیر سازمان دانش آموزی استان و هیئت همراه از فعالیتهای سازمان دانش آموزی تقدیر و تشکر و عنوان کرد، استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در این سازمان در راستای نیل به اهداف مقدس اسلامی از واجبات و دانش آموزان با عضویت در این سازمان شایسته است که در خط مقدم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

در این جلسه یحیی براری، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان سروآباد و محمد خسروی،کارشناس این سازمان به ارائه گزارش از فعالیتهای این سازمان در شهرستان پرداختند و با بررسی نیازهای سازمان در این شهرستان خواستار توجه بیشتر سازمان به سازمان دانش آموزی شهرستان با توجه به فعالیت درخشان دانش آموزان شدند.

در پایان این نشست از دانش آموزان و فعالین سازمان دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.

780569ftnrGYd6Rcu9mSkbF

780568fmuZ8oS3lK9wRUQAh

780561fRW6IQEHbKsM3xiTB

780560fULzoPvxfBE9i0ZMl

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار