مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال هست

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: یکی از وظایف مهم ما در مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال است که با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا ان‌شاءلله این مهم تحقق خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال هست

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان؛ در راستای تبیین راهکارهای اجرایی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) اولین نشست کارگروه تخصصی تحقق این شعار در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این نشست تخصصی ضمن تسلیت شهادت سرداران رشید سپاه در جریان حمله به کنسولگری ایران در کشور سوریه و محکومیت این اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل گفت: امروز متاسفانه رژیم غاصب اسرائیل از سر استیصال، دست به اقداماتی می‌زند که فقط طناب دور گردن خود را تنگ‌تر می‌کند. این رژیم غاصب روزهای آخر عمر خود را طی می کند و ان‌شاءلله در آینده نه چندان دور به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره دستورکار تخصصی کارگروه اظهار کرد: تبیین دقیق پیام‌ نوروزی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) یک ضرورت و اولویت کاری هست که به عنوان سرفصل اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جاری، نقشه راه همه آحاد جامعه محسوب می‌شود که ان‌شاءلله ما هم به عنوان بخش عظیمی از جامعه بر اساس ظرفیت‌های در اختیار در مسیر تحقق این شعار گام برخواهیم داشت.

وی افزود: یکی از وظایف مهم ما در مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال است که با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا ان‌شاءالله این مهم تحقق خواهد یافت.

ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات خود همواره از مشارکت شهروندان در رویدادهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استقبال کرده و علت تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر مشارکت شهروندان به‌ویژه در امور اقتصادی، استفاده صحیح از نظرات مشورتی صاحبنظران حوزه‌های صنعت، تجارت، اقتصاد و بازار توسط مدیران اقتصادی کشور است.

در این نشست، سایر اعضا نیز مواردی همچون برگزاری جلسات متناظر در سطح شهرستان‌ها و مناطق، استمرار جلسات در فواصل زمانی مشخص، توجه بیشتر به ظرفیت هنرستان‌ها، فرهنگ‌سازی از مقطع ابتدایی و حتی دوره پیش‌دبستانی، ارائه راهکارهای دارای قابلیت اجرا و اخذ گزارش از روند اجرا، بهره‌گیری از ظرفیت عظیم فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا و نهایتا فعال کردن NGOهای مجوزدار مرتبط جهت تحقق هرچه بهتر و باکیفیت‌تر شعار در مجموعه آموزش و پرورش را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار