دیدار مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با مدیر سازمان دانش‌آموزی

سنندج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان و جمعی از همکاران این مجموعه با مدیریت سازمان دانش‌آموزی دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با مدیر سازمان دانش‌آموزی

این دیدار در آستانه فرارسیدن سال جدید و در راستای همکاری و هم اندیشی کمیته امداد با سازمان دانش‌آموزی پیرامون برگزاری جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری در اداره سازمان دانش‌آموزی استان کردستان صورت پذیرفت.

رضا طوسی مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌های مدیر سازمان دانش‌آموزی با کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کرد.‌

وی با اشاره به تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: تلاش‌های کمیته امداد عبادتی ارزشمند است که توانسته است رضایت‌مندی اقشار ضعیف جامعه را فراهم کند.‌ 

باتمانی مدیر سازمان دانش‌آموزی کردستان نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از همکاری مدیر و مسئولین کمیته امداد، آمادگی سازمان را برای همکاری با کمیته امداد در تمام زمینه و سایر طرح‌ها اعلام کرد.

وی همچنین گزارش مختصری از عملکرد سالانه و همکاری‌های سنوات گذشته سازمان با کمیته در خصوص اجرای طرح جشن عاطفه‌ها ارائه کرد. همچنین مقرر شد خبرگزاری پانا نیز در پوشش اخبار کمیته امداد با آن اداره همکاری ‌کند. 

IMG_20240318_183817_686

IMG_20240318_183817_659

IMG_20240318_183817_112

خبرنگار پانا: سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار