فعالان حوزه کودک، میهمان سازمان جوانان هلال احمر؛

دوره تربیت مربیان کانون غنچه‌های هلال به‌زودی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نشست مشترک سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و گروهی از کارشناسان و فعالان حوزه کودک با هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربیان کانون غنچه‌های هلال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره تربیت مربیان کانون غنچه‌های هلال به‌زودی برگزار می‌شود

در این نشست وحید ایمانی سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور ضمن اعلام تاکید رئیس سازمان جوانان مبنی بر ضرورت توجه ویژه به کودکان و تولید محتوای جذاب و اثرگذار برای این قشر و با قدردانی از حضور این کارشناسان و فعالان، به اهمیت تولید محتوای مناسب با رویکردهای نوین آموزشی اشاره کرد و مهمترین موضوع این نشست را تدوین محتوا ویژه کودکان با محوریت بازی و هنر در راستای ترویج فرهنگ مهربانی و بشردوستی و کمک به هم‌نوع در میان کودکان و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش و توانمندسازی مدیران و مربیان کانون‌های غنچه‌های هلال در سراسر کشور عنوان کرد. 

سرپرست معاونت پیش‌دبستانی و دانش آموزی ادامه داد: بنا به دستور رئیس سازمان پس از ایجاد شبکه هزار نفری مربیان و داوران ویژه دادرس در طرح همصدا با دادرس که در حال تقویت و گسترش است، هم‌اکنون برای فاز بعدی وارد پروژه شبکه‌سازی مربیان و مدیران مهدهای کودک خواهیم شد.

در ادامه این نشست هر یک از میهمانان نظرات خود را در این خصوص و راه‌های آسان‌سازی و اجرایی‌شدن اهداف و موضوعات اعلام شده ارائه دادند.

کانون غنچه‌های هلال ویژه اعضای ۴ تا ۷ سال سازمان است و با امضای تفاهم‌نامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تقویت خواهد شد.

در پایان این نشست تشکیل شبکه مربیان کانون غنچه‌های هلال برنامه‌ریزی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار