معاون پرورشی‌ و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

طرح «تمشک» در قالب طرح نماد در مدارس اجرا می‌شود

شهرکرد (پانا) - معاون پرورشی‌ و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت:طرح تمشک با شعار «توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی و نشاط و کارآموزی» مختص دانش‌آموزان مد نظر در طرح «نماد» که در مدارس اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح «تمشک» در قالب طرح نماد در مدارس اجرا می‌شود

جلسه هماهنگی طرح «تمشک» در اداره کل آموزش وپرورش استان چهارمحال‌ و بختیاری با حضور معاون پرورشی‌ و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر سازمان دانش‌آموزی، رئیس اداره مراقبت و آسیب‌های اجتماعی و جمعی از مسئولان اداره کل آموزش‌ و پرورش استان برگزار شد.

ذوالفقار علیخانی، معاون پرورشی‌ و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در رابطه با طرح تمشک بیان کرد: این طرح با شعار «توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی و نشاط و کارآموزی» مختص دانش‌آموزان مد نظر در طرح نماد است.

وی افزود: لازمه‌ به نتیجه رسیدن طرح مذکور استفاده از مربیان توانمند و آموزش‌دیده‌ دوره‌های تربیت مربی و پیشتاز و همچنین ایجاد کارگروه‌ها جهت تقسیم کار است.

صادق ظفری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌ و بختیاری نیز پیرو طرح تمشک عنوان کرد: این طرح با هدف بالا بردن توانمندی‌های جسمی، مهارت‌های اجتماعی، آموزش‌های تحصیلی، اشتغال و کارآفرینی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با حضور بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول به صورت قطبی در 2 اردوگاه شهید بهشتی شمس‌آباد و شهید باهنر قلعه‌تک برگزار خواهد شد.

خبرنگار : آرزو ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار