مدیر سازمان دانش‌آموزی استان:

اعضا و مربیان پیشتاز چهارمحال و بختیاری به یازدهمین اردوی ملی اعزام شدند

شهرکرد (پانا) - همزمان با برگزاری یازدهمین اردوی ملی، اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به این اردو اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اعضا و مربیان پیشتاز چهارمحال و بختیاری به یازدهمین اردوی ملی اعزام شدند

صادق ظفری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به هدف‌ از برگزاری اردوی ملی گفت: «یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی با رویکرد «نوجوانان پیشران» در اردوگاه کشوری شهید باهنر و کلکچال تهران برگزار می‌شود.»

وی اظهار کرد: «در راستای برگزاری این دوره، اعزام از استان چهارمحال و بختیاری در 2 مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله نخست‌، مربیان مرد و دانش‌آموزان پسر در مجموع 20 نفر و در مرحله دوم، مربیان خانم و دانش آموزان دختر در مجموع 20 نفر در اردو حضور پیدا می‌کنند. همچنین صفی‌الله صادقی از مدرسین کشوری سازمان دانش‌آموزی استان به عنوان مدرس در این دوره حضور دارد.»

ظفری درخصوص زمان اعزام مربیان اظهار کرد: «مربیان مرد و دانش‌آموزان پسر از 13 تا 18 مرداد و مربیان خانم و دانش‌آموزان دختر از 21 لغایت 26 مرداد به اردوی ملی اعزام می‌شوند.»

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: «ضمن اینکه دوره‌های آموزشی و تخصصی تربیت مربی پیشتازان ویژه مربیان و اعضا در این دوره برگزار می‌شود از آن‌ها جهت برگزاری دوره‌های آموزشی استانی و شهرستانی نیز استفاده می‌شود.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی‌بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار