دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با پانا:

انتخاب درست، مقدمه رشد و پیشرفت کشور است

شهرکرد (پانا) - دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر شرکت عموم مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخاب درست را مقدمه و راه پیشرفت ‌و ترقی کشور دانستند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب درست، مقدمه رشد و پیشرفت کشور است

علیرضا حسینی، یکی از دانشجو‌معلمان استان چهارمحال و بختیاری به پانا گفت: «اینکه چه کسی در انتخابات، سکان ریاست‌جمهوری کشور را به دست بگیرد بسیار اهمیت دارد. چرا که سیاست‌ها و برنامه‌هایی که فرد منتخب می‌خواهد اجرا کند، می‌تواند آینده یک ملت را متحول کند.»

وی در خصوص نقش دانشجویان در انتخابات گفت: «از نظر من دانشجویان می‌توانند نقش بسیار مهمی در انتخابات داشته باشند. چرا که دانشجویان، سطح نخبگانی جامعه هستند و می‌توانند دیگران را نیز کمک کنند تا انتخاب مطلوبی داشته باشند.»

حسینی تصریح کرد: «به عنوان یک دانشجومعلم حتما در پای صندوق‌های رای حضور خواهم یافت ولی قبل از آن به خوبی درباره نامزدها تحقیق و بررسی می‌کنم تا بهترین گزینه را انتخاب کنم و زمینه‌های پیشرفت ایران عزیز را فراهم کنم.»

عرفان خدادادی از دیگر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان ضمن تاکید بر نقش رئیس‌جمهور در آینده کشور گفت: «همانطور که مردم به‌طور محسوس نیز تجربه کردند، متوجه شدند که نقش یک رئیس‌جمهور تا چه اندازه می‌تواند در آینده کشور مهم باشد. چرا که کسی چون شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی وقتی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، خدمت به مردم و کار شبانه‌روزی را سرلوحه کار خود قرار داد و توانست کشور را تا حد زیادی پیش ببرد به‌طوری که رهبر معظم انقلاب در رابطه با ایشان فرمودند: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت.» پس ما نیز باید با انتخاب اصلح خود، فردی را انتخاب کنیم که به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار و خود را فدای ملت کند.

این دانشجومعلم از همه اقشار جامعه دعوت کرد تا با بصیرت و آگاهی کامل در انتخابات ریاست‌جمهوری که در ۸ تیر برگزار می‌شود، شرکت کرده و با انتخاب فرد شایسته، رأی خود را به صندوق بیاندازند.

خبرنگار : دانش‌آموز: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار