پیام تسلیت سرپرست سازمان دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری در پی شهادت سیدالشهدای خدمت

شهرکرد (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری دولت سیزدهم و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست سازمان دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری در پی شهادت سیدالشهدای خدمت

در متن این پیام آمده است:

«بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

خبر شهادت سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محترم کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلوب ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

آن شهید بزرگوار در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

شهادت رئیس‌جمهوری ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّدمحمّدعلی آل‌هاشم، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی، استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند رحمان‌، علوّ درجات و محشور شدن با ائمه اطهار(ع) را مسالت‌ دارم.

صادق ظفری دوازده‌امامی

سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار