کارگاه شناسایی اختلالات یادگیری و درمان آن ویژه آموزگاران دوره اول ابتدایی در رودهن/فیلم
رودهن (پانا) - مشاور مرکز مشاوره مدرسه آموزش و پرورش رودهن، ضرورت شناسایی و درمان اصولی و علمی اختلالات یادگیری را توسط آموزگاران ابتدایی در مدارس ، ایستگاهی تحقیقاتی و ارزشمند در راستای آموزش و یادگیری با بازدهی کیفی و کمی بیشتر در کلاس درس مقطع ابتدایی معرفی کرد.
![کارگاه شناسایی اختلالات یادگیری و درمان آن ویژه آموزگاران دوره اول ابتدایی در رودهن/فیلم](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTQ0Y2UwOf6o/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHgYWptf2sGtYsAIKXaKdntA,,/MTQ0Y2UwOf6o.jpg)
میلاد عباسی، مشاور حوزه اختلالات یادگیری در مرکز مشاوره مدرسه آموزش و پرورش رودهن، در کارگاه شناسایی اختلالات یادگیری و درمان آن ویژه آموزگاران دوره اول ابتدایی در آموزش و پرورش رودهن به ارائه راهکارها و نکات آموزشی پرداخت که در ادامه گزارش خبرنگار پانا از اینکارگاه ارائه میشود.
دانشآموز خبرنگار: ثمین امینی
ارسال دیدگاه