آغاز تمرین تیم ملی با سیاست منحصر به فرد سرمربی پرتغالی؛ کی‌روش همان کی‌روش است

(پانا) – تمرین تیم ملی بصورت رسمی برای حضور در جام ملت‌ها آغاز شده اما به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش قصد ندارد در سیاست منحصر به فردش تجدید نظر کند و منبع رسمی خبر در فدراسیون فوتبال ایران از سوی این سرمربی پرتغالی نادیده گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تمرین تیم ملی با سیاست منحصر به فرد سرمربی پرتغالی؛ کی‌روش همان کی‌روش است

کارلوس کی‌روش جمعه وارد ایران شده و قرار است امروز طی جلسه‌ای با مهدی تاج درباره آینده به توافق برسد و احتمالا با امضا قراردادی شش ماهه به حضور در تیم ملی ایران ادامه دهد.

در حالی که تمرین تیم‌های لیگ برتر به علت اردوی تیم ملی و حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا فعلا تعطیل است، قرار شده تا تمرین تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان آغاز شود اما کارلوس کی‌روش مانند بسیاری از اردوهای تیم ملی خودش کار روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای تیم ملی و فدراسیون فوتبال را انجام می‌دهد.

تمرین تیم ملی در حالی از امروز آغاز شده است که خبری از اعلام لیست تیم ملی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال نیست و در اقدامی عجیب و سابقه‌دار بازیکنان با دریافت پیامک متوجه شده‌اند در لیست دعوت شدگان به تیم ملی قرار دارند. اتفاقی که در فوتبال حرفه‌ای دنیا بی‌سابقه است و تنها کارلوس کی‌روش است که این رفتار را انجام می‌دهد.

این رفتار از سوی کی‌روش در حالی صورت گرفته است که عرف جاری در فوتبال جهان بر این اساس است که سرمربی تیم ملی لیست را به فدراسیون فوتبال کشور داده و روابط عمومی فدراسیون لیست را در سایت رسمی فدراسیون منتشر می‌کند. کی‌روش پیش از این هم لیست تیم ملی و یا ترکیب بسیاری از بازی‌ها را در صفحه فیس بوکش منتشر می‌کرد.

در تمرین امروز صبح تیم ملی علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، مهدی طارمی و مهدی ترابی حضور داشته‌اند و سایر بازیکنان نیز پیش‌بینی می‌شود تا امروز و نهایتا صبح فردا به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار